Eriksen tuning Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Må ikke jåle opp for mye! Fin farge på bilen forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen tuning Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen tuning Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 her må det følges med! men som E.C skriver, må ikke jåle opp en fin E36 for mye holder på med et E36 prosjekt selv. Jeg har kjøpt m50b25 innsug med tilhørende spjeld og dyser. Jeg har hørt at jeg ville lande på rundt 210 hk. Det er da også med B28 hjerne med chip. nå har riktignok jeg 323 /m52b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Det er helt klart at det er ikke all verden man hentet ut fra M52B28. M50B25 hadde bare 1hk mindre. Fokuset i produksjonsavdelingen forflyttet seg nok mot forbruk og utslipp, så da ble det heller vanos og mer dreiemoment. Blokka ble laget av alu, så man sparte noen kilo der. 193 hk er forsåvidt helt akseptabelt i en relativt lett bil. E46 ble litt tyngre så da satt man inn en 3L og hentet ut 231hk. Jeg kjørte i ett års tid en A6 fra omtrent samme tidsperiode (96) og da var det også 193hk på 2.8L og 6 sylindre, så spesielt uvanlig er det kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Pen bil! Var faktisk innom finn annonsen og kikket på denne, ser ut som du har kuppet deg en av de bedre e36er på dagens marked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen tuning Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Husk at de fekzen papirene er med e85. Ellers så skal jeg henge med på at m52b28 er en morsom motor, med litt mods. Hadde en i e30 for en tid til bake:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen tuning Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Kan sikkert få litt bedre effekt om du optimaliserer for et annet tenningspunkt. Finnes biler som går både på 95 og 98 RON uten å hoste, men det blir mer optimalt med høyere oktan. Om bilen ikke er mappet til høyoktan er det derimot liten vits å helle den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Fett prosjekt! Følger Eriksen tuning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 du kan hente litt på s52 kammer fra us m3 3,2 , særlig koblet med m50 innsug, grenrør, map, dyser og evt en m3 LMM, bør du se over 240hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen tuning Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Så mye som du planlegger hadde det sikkert vært billigere å sette inn en S50. Jeg skjønner dog at du kanskje vil bygge selv. Det var en som modifiserte innsuget fra M3 til å sitte på en annen topp. Tror det var en i USA, den ble vel solgt før den ble ferdig. Alt er mulig om du har nok tid, utstyr og tålmodighet. S50-topp på en M52-motor er dog ikke noe jeg har sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå