steinsus Skrevet Mars 16, 2016 Skrevet Mars 16, 2016 Se det ja, liker planene dine, Det var jeg som importerte denne i sin tid, jeg er veldig glad for at du tar videre vare på den Legger ved et bilde fra da jeg var på vei til Gatebil Show&Shine utstilling i 2013 (fikk ikke noen pris nei..) Lykke til videre !! . williamwiers reagerte på dette 1
low'n'slow Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Skrevet Mars 18, 2016 Nice Sku hatt det takstativet som sto på den der
low'n'slow Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Skrevet Mars 25, 2016 Fått meg motor nå begynnt på overhaling av den ser ut som att motor har vert i grei tilstand williamwiers reagerte på dette 1
steinsus Skrevet April 7, 2016 Skrevet April 7, 2016 On 3/17/2016 at 12.25, low'n'slow skrev: Nice Sku hatt det takstativet som sto på den der Hehe, jaa, det er mange som vil ha tak i det takstativet, har fått bud på 2 laken på det, men det blir her inntil vider iaf, har et par 'gamlinger' av noen biler som denne fortsatt passer bra på. Gleder meg til å se når du blir ferdig med restaureringa.
Brekke Skrevet Juli 11, 2016 Skrevet Juli 11, 2016 Takk for gamle bakstillinga di . du får holde oss oppdatert her!
low'n'slow Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Skrevet Juli 14, 2016 går på fram her Viste seg att det var myyye mere rust enn forventet på bilen, så har gått mye tid til rustsveising. Har også litt endring i planene, tenker det blir M20B25 motor isteden for M30. E34 M5 bakstilling er kortet inn og tilpasset bilen, kunn småjusteringer igjen. Har også begynnt på "M3" bredding bak. noe som jeg tror kan bli tøfft på bilen. for se om jeg får lastet opp noen bilder etterhvert Freakshow reagerte på dette 1
low'n'slow Skrevet August 21, 2016 Forfatter Skrevet August 21, 2016 Skjer mye her, begynner å bli ferdig med rustsveising. Er også godt i gang med bredding bak. Har fått allt av deler til motoren, så denne blir montert etterhvert. Fyrer på med bilder jeg, så for dere komme med spørsmål og innspill Rustsveising festebjelke til bakre feste på travers Innkortet travers bilder av breddingen jeg tenkte å lage til. Har bestillt plastikk fender flares og nå, for å sammenligne litt. Er tross allt litt mindre jobb å bare poppe på slike, hehe innspill til "m3" breddingen?? Kappe ut skjermbuer for å få plass til hjul når den blir senket. raskt bilde av m20 en i bilen, med turboen 😬 Precision 6266 danskiii, Freakshow og williamwiers reagerte på dette 3
low'n'slow Skrevet September 25, 2016 Forfatter Skrevet September 25, 2016 Har gjort litt de siste dagene, bakstilling nærmer seg ferdig, og begynnt på ny forstilling.🤔 bilder med 10x17" rondell framme og bak blir fint med servo, og forstilling som er grei å få diverse justerbare fester til 😀 williamwiers, Maggi93, Freakshow og 2 andre reagerte på dette 5
danskiii Skrevet November 3, 2016 Skrevet November 3, 2016 Hva stammer tannsataget med servo fra? Kommet noe lengre? Kanskje jeg skulle tatt turen innom neste gang jeg er på os, da jeg også holder på med samme breddinga
RF91 Skrevet November 3, 2016 Skrevet November 3, 2016 Kult prosjekt Ser du skrive at du skal ha nav frå E12 framme slik at du får 5-bolts der og. Veit du om dette er nåke ein kan få til på E30 og? Eg fundera veldig på korleis eg skal få ordna 5-bolts på min. E30 M3 understell e jo ikkje da enklaste å få tak i, og deler frå E36 M3 e uaktuelt å bruka
danskiii Skrevet November 3, 2016 Skrevet November 3, 2016 8 minutter siden, RF91 skrev: Kult prosjekt Ser du skrive at du skal ha nav frå E12 framme slik at du får 5-bolts der og. Veit du om dette er nåke ein kan få til på E30 og? Eg fundera veldig på korleis eg skal få ordna 5-bolts på min. E30 M3 understell e jo ikkje da enklaste å få tak i, og deler frå E36 M3 e uaktuelt å bruka Et kjapt søk på forumet så kommer det frem en del ang det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå