Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Tusen takk for det, hyggelig! Nei, det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 ble kjempe bra med speedo oppgraderingen! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2016 Takktakk! Litt penere syn fra førersetet nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 trur jeg på ^^ skal få lakka nålene mine også må bare ha nytt speedo først xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2016 Hvorfor nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Ja hvorfor nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 fordi jeg dro ut nålene på min når jeg skulle bytte skjermen og da dro jeg ut fjærene på nålene kan bytte motorer men enklere å kode om nytt/brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2016 Ah, daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 1 minutt siden, Gabz skrev: Ah, daså jupp jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Sikker på det er letter og kode om brukt? har prøvd tidligere noen av de er nesten umulig og kode om uten at du drar ut den chippen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 (endret) Byttet til sota sideblinklys idag. De er så ubetydelige at jeg tenkte de kunne blende litt mer inn. Ble helt greit Vasker jo bilen typ 3 ganger i uka for tiden, men klarer likevel å bli utrolig skitten i løpet av så kort tid.. Er så mye dritt på veiene her. Så da var det godt med en liten dusj i finværet Gleder meg til sommer! Endret Mars 11, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Ett lite steg i riktig retning, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 Nå er offisielt 33,3% av oransje blinkers borte fra bilen, hvertfall. Så du kan vel sove 33,3% bedre i natt Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 liker ikke! oransje blinklys er mye finere Freakshow og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 21 timer siden, RemyNG skrev: Sikker på det er letter og kode om brukt? har prøvd tidligere noen av de er nesten umulig og kode om uten at du drar ut den chippen sorry for OT gabz <3 nja usikker, men hvis jeg bestilte brukt fra koed kunne de kode det om for meg ^^ men hvis du har et jeg trenger i den du kjøper så får jeg eventuelt dra til bmw og få de til å kode det hvis vi ikke får til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå