MarcusSteffensen Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 blir solid med rondell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Sikker vinner på E39, det MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Tidsriktige felger og god prioritering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Hehe, takk for det Måtte ha noe annet enn originale 15"ere til våren.. Tror det blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 må du få prøvemontert de på bil!!!! btw! IT NEEDZ MORE LOOOOOOW !:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Loooooooow kommer etterhvert, betale gjeld først Og har ikke plass til å skifte hjul pga. fellesgarasje.. Så venter til de skal på for sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 (endret) Fine felger, Gabz En sikker vinner de der ! Gleder meg til å se bilen din når den har fått på felger og senk Endret Mars 18, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Takk, og absolutt Ja jo, men hadde ingen tilgjengelig og hadde dårlig tid. Dessuten skal interiøret ut om ikke så alt for lenge, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Ok da er det ikke så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Neh, interiøret blir nok bare kastes uansett Så skal elektrisk svart skinninteriør ettermonteres! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Ble mye bedre med mtec, men du må polere opp lyktene, så får du ikke en diffus halo rundt ringene Felgene er perfekt til e39! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Oi oi skaffa deg felger Det gikk jo temmelig fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 2 timer siden, Gorg skrev: Ja, det må jeg absolutt! Me vil få noen som vet hva de driver med til å gjøre det, så det ikke bare matter seg opp igjen etter en måned.. (Hei, Freakshow). Og helt enig, de felgene er rå på E39 48 minutter siden, RemyNG skrev: Haha, fikk dem til en fin pris så da måtte jeg nesten slå til Selv om jeg absolutt ikke har råd akkurat nå, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Hehe ser den må man så må man Men blir veldig bra med Rondell felger på din Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 Ja, gleder meg veeeldig til å få dem på. Er jo vårvær nå! Bare se om jeg har råd til dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå