Freakshow Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 225 og 255 med riktig laste index så får du disse godkjent på bilen jeg har tuv hvis du trenger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 Vet ikke om jeg skal gidde å godkjenne dem med det første. Venter nok til jeg godkjenner coilovers samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 8 timer siden, Gabz skrev: Vet ikke om jeg skal gidde å godkjenne dem med det første. Venter nok til jeg godkjenner coilovers samtidig mente du skulle ta begge samtidig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 (endret) Ja, da kan det være kjekt å ha Endret Mars 19, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 Var og hentet et sett brukte men greie dekk til Rondellene i stad. Dunlop SP Sportmaxx GT i 235/40 foran og 255/35 bak. Gidder ikke så mye dekkstrekk uten senk. Men tror disse kan funke ganske bra. Fikk dem til en fin pris også. Begynner å få nok hjul i boden her nå. Solgte heldigvis 19-tommerne tidligere i dag da, var egentlig fem og et halvt sett her Tok selvsagt også en vask i finværet Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Flott bil har troa på denne Gleder meg til å se denne med senk på:). Bestemt deg for hvilke coilovers du skal ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Takk for det! Det gjør jeg og! Ikke egentlig, men tenkte kanskje Supersport Black Evolution. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 19 minutter siden, Gabz skrev: Takk for det! Det gjør jeg og! Ikke egentlig, men tenkte kanskje Supersport Black Evolution. Sikkert et bra valg det ja:) Har du vurdert BC coils da? Hørt mye bra om det, men ligger vel litt høyere i pris en Supersport kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 (endret) Har sittet på et par ganger med en kompis som har det i sin E39 sedan, og virka veldig greit det. Men ingenting er bestemt, så skal nok se litt på andre alternativer også. Tenkte å ha budsjett på ca 10k for senk inkludert alle de andre kostnadene også. Hjulstilling og godkjenning koster fort 2000-2500 også topplagre til sikkert 1000. Så 6000-6500 burde det helst ligge på, gjerne mindre også Endret Mars 20, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Er vel ikke TÜV på BC Coilovers til E39 heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Hmm, nei det er det kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 er ikke tuv papirer på bc coilovers nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Nei, får se hva det blir. Gidder ikke sette meg så mye inn i det enda, venter til jeg har cash klart til å kjøpe Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Blir bra dette til slutt, tror looken blir bra med bare felg og senk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Ja, kommer seg fort da Også M-sport etterhvert, så blir det komplett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå