Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Solberg93 skrev:

Kommer nok til å prøve en gang, ja! Hjalp veldig å se det i virkeligheten for å overbevise meg selv når det gjaldt baklyktene hvertfall :) Shadowline, space hjula, slippe den en god del ned, få på eksos, ordne interiør og litt andre småting så blir det her fort bra! Men tusen takk for det! Alltid gøy å fine tilbakemeldinger :D 

2 minutter siden, hanzhe skrev:

Nye sidespeil neste?

Hmm. Har vurdert det litt, men blir ikke enda hvertfall. Er mellom jobber for tiden, så bruker egentlig det siste jeg har av penger nå på dekk, godkjenning og spacere. Så den første tiden framover blir det nok mest "billige" mods, tenker jeg. Og har ventet lenge på interiør nå, så det ligger høyt på prioriteringslisten det òg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var litt snacks bestilt!

H&R 40mm spacere (2x20) til felgene foran og HR 30mm (2x15mm) til felgene bak.

3065641.jpg

Da også nye forlengede bolter fra GS. Og mens jeg bestilte hos GS, slang jeg med støttestagene mellom stabstag og bærearmen bak, da begge mine har røket. Selvsagt også tilhørende bolter og alt nytt. Oooog nye kontakter til tåkelysene da de er HB4, slik at jeg får koblet opp de :) Henter alt i starten av neste uke. Blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Gabz skrev:

Har en kompis som har hvite som har lyst på oransje, så muligheten er der. Men jeg synes det er fint med oransje foran uansett. Og "alle" har jo hvite..

liker det jeg hører ;)
trur ikke det blir like bra med hvite foran for å være ærlig! :)
keep the amber ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gabz skrev:

Da var litt snacks bestilt!

H&R 40mm spacere (2x20) til felgene foran og HR 30mm (2x15mm) til felgene bak.

3065641.jpg

Da også nye forlengede bolter fra GS. Og mens jeg bestilte hos GS, slang jeg med støttestagene mellom stabstag og bærearmen bak, da begge mine har røket. Selvsagt også tilhørende bolter og alt nytt. Oooog nye kontakter til tåkelysene da de er HB4, slik at jeg får koblet opp de :) Henter alt i starten av neste uke. Blir bra!

du skulle heller kjøpt deg studs ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå lest gjennom tråden din, burde gjort det tidligere, men hadde egentlig gitt opp hele bimmers etter oppdateringen da eg ikkje engang kunne finne fram til min egen tråd xD

Blitt veldig flott denne bilen din, liker fargen veldig godt og glad du gikk over til hvite lykter ;D liker godt rondell d58 også, bruker det på min e39 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen godkjent med både senk og felg :) Godt å ha det gjort. 

DSC_2290.JPG

Fikk også nye deksler til tåkelys da jeg fikk feil sist (fikk til E46).

DSC_2293.JPG

Drar i morgen og henter spacers og deler fra GS, så må jeg få montert støttestagene til stabstag først og vise på verksted. Glemte nemlig de før godkjenningen så ble mangellapp på det. Men når det er gjort så blir det nedjustering og spacing :D Oppdatering kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bortreist halve dagen i dag, så var pappa som måtte ta den med dit. Men gikk visst helt greit :) Karen brukte ganske lang tid da, tok jo over 1,5 time. Menmen, alt godkjent nå. Eneste er at jeg fikk den mangellappen, men det var forventet da jeg ikke fikk delene før i dag, så det gjør meg lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er TÜV-papirer på disse, så han bare sjekket at alt av stemplinger i felgen osv. var riktig. Ikke noe problem, med andre ord. Men om du har riktig rulleomkrets og sånt, og kan vise at de finnes originalt til E36 staggered så burde det vel gå bra? Usikker, egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk visst tid til å montere shadowline-listene i dag likevel :) Møkkete lister og bil, menmen..

Av med krom:

1.JPG

Hejdå!

2.JPG

Shadow på vei på.

3.JPG

Shadowline loading, 50%:

4.JPG

Av med foran:

5.JPG

Kromlister på plass.

6.JPG

Ferdig resultat:

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

Fornøyd! Tar de på innsiden av ruta en annen dag, men har de liggende klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide å koble opp tåkelysene og få på dekslene. Beklager på forhånd fortsatt møkkete bil og diverse roadkill i fronten :whistle:

Utgangspunkt:

1.JPG

Ut med lykten:

2.JPG

Klar med nye kontakter og kabler:

3.JPG

Ferdig koblet:

4.JPG

Deksel på. Dårlig passform med sitter hvertfall godt, og dekker til hulrommet. Og er pent fra avstand.

5.JPG

Andre siden også ferdig:

6.JPG

Før/etter. Ikke så mye forskjell for folk flest sikkert, men har plaget meg lenge så godt å få det gjort. Ser mer ordentlig ut nå også.

7.JPG

Ferdig!

8.JPG

Mangel på både godt lys og pent lys, så kommer nok til å kjøre uten :P Tror egentlig det er penest uansett, så kommer ikke til å prioritere LED-pærer enda. Men godt å ha det ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...