hanzhe Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Nye sidespeil neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 6 timer siden, Solberg93 skrev: Kommer nok til å prøve en gang, ja! Hjalp veldig å se det i virkeligheten for å overbevise meg selv når det gjaldt baklyktene hvertfall Shadowline, space hjula, slippe den en god del ned, få på eksos, ordne interiør og litt andre småting så blir det her fort bra! Men tusen takk for det! Alltid gøy å fine tilbakemeldinger 2 minutter siden, hanzhe skrev: Nye sidespeil neste? Hmm. Har vurdert det litt, men blir ikke enda hvertfall. Er mellom jobber for tiden, så bruker egentlig det siste jeg har av penger nå på dekk, godkjenning og spacere. Så den første tiden framover blir det nok mest "billige" mods, tenker jeg. Og har ventet lenge på interiør nå, så det ligger høyt på prioriteringslisten det òg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 Da var litt snacks bestilt! H&R 40mm spacere (2x20) til felgene foran og HR 30mm (2x15mm) til felgene bak. Da også nye forlengede bolter fra GS. Og mens jeg bestilte hos GS, slang jeg med støttestagene mellom stabstag og bærearmen bak, da begge mine har røket. Selvsagt også tilhørende bolter og alt nytt. Oooog nye kontakter til tåkelysene da de er HB4, slik at jeg får koblet opp de Henter alt i starten av neste uke. Blir bra! magneten og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 23 timer siden, Gabz skrev: Har en kompis som har hvite som har lyst på oransje, så muligheten er der. Men jeg synes det er fint med oransje foran uansett. Og "alle" har jo hvite.. liker det jeg hører trur ikke det blir like bra med hvite foran for å være ærlig! keep the amber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 7 timer siden, Gabz skrev: Da var litt snacks bestilt! H&R 40mm spacere (2x20) til felgene foran og HR 30mm (2x15mm) til felgene bak. Da også nye forlengede bolter fra GS. Og mens jeg bestilte hos GS, slang jeg med støttestagene mellom stabstag og bærearmen bak, da begge mine har røket. Selvsagt også tilhørende bolter og alt nytt. Oooog nye kontakter til tåkelysene da de er HB4, slik at jeg får koblet opp de Henter alt i starten av neste uke. Blir bra! du skulle heller kjøpt deg studs ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 har nå lest gjennom tråden din, burde gjort det tidligere, men hadde egentlig gitt opp hele bimmers etter oppdateringen da eg ikkje engang kunne finne fram til min egen tråd xD Blitt veldig flott denne bilen din, liker fargen veldig godt og glad du gikk over til hvite lykter ;D liker godt rondell d58 også, bruker det på min e39 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2016 Tusen takk! Så hyggelig Ser den, gidder nesten ikke bruke forumet mer etter den oppdateringen.. Alt har blitt så tungvindt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Da var bilen godkjent med både senk og felg Godt å ha det gjort. Fikk også nye deksler til tåkelys da jeg fikk feil sist (fikk til E46). Drar i morgen og henter spacers og deler fra GS, så må jeg få montert støttestagene til stabstag først og vise på verksted. Glemte nemlig de før godkjenningen så ble mangellapp på det. Men når det er gjort så blir det nedjustering og spacing Oppdatering kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 så bra det ble godkjent ^^ alt gikk bra hos SVV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Var bortreist halve dagen i dag, så var pappa som måtte ta den med dit. Men gikk visst helt greit Karen brukte ganske lang tid da, tok jo over 1,5 time. Menmen, alt godkjent nå. Eneste er at jeg fikk den mangellappen, men det var forventet da jeg ikke fikk delene før i dag, så det gjør meg lite. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Hvordan var det å få godkjendt felgene? Må nok inn på visning med min og, og tenkte derfor da å skrive inn motorsport felgene.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Er TÜV-papirer på disse, så han bare sjekket at alt av stemplinger i felgen osv. var riktig. Ikke noe problem, med andre ord. Men om du har riktig rulleomkrets og sånt, og kan vise at de finnes originalt til E36 staggered så burde det vel gå bra? Usikker, egentlig. Freakshow og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Da var litt mer deler sanket Skal også prøve å få montert shadowline i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Fikk visst tid til å montere shadowline-listene i dag likevel Møkkete lister og bil, menmen.. Av med krom: Hejdå! Shadow på vei på. Shadowline loading, 50%: Av med foran: Kromlister på plass. Ferdig resultat: Fornøyd! Tar de på innsiden av ruta en annen dag, men har de liggende klart. Amarios, BjornarHS, magneten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Da var det på tide å koble opp tåkelysene og få på dekslene. Beklager på forhånd fortsatt møkkete bil og diverse roadkill i fronten Utgangspunkt: Ut med lykten: Klar med nye kontakter og kabler: Ferdig koblet: Deksel på. Dårlig passform med sitter hvertfall godt, og dekker til hulrommet. Og er pent fra avstand. Andre siden også ferdig: Før/etter. Ikke så mye forskjell for folk flest sikkert, men har plaget meg lenge så godt å få det gjort. Ser mer ordentlig ut nå også. Ferdig! Mangel på både godt lys og pent lys, så kommer nok til å kjøre uten Tror egentlig det er penest uansett, så kommer ikke til å prioritere LED-pærer enda. Men godt å ha det ferdig! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå