pumba Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 Treg!! VID_20160316_221701.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 den skal summe med tenning på ja så det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Monterte ren ICV i dag, den gikk litt finere på tomgang når den var kald men samme problemet på varm motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Tok ut bensinpumpe releet og sjekket strømtilførsel, OK. (12.33V) Jeg har prøvd å tvangskjøre bensinpumpen ved å kortslutte terminal #30 og #87 på bensinpumperelè kontakten. jeg hører at pumpen/pumpene starter. kan dog ikke høre om begge går. Kan ikke høre at releet klikker når jeg setter strøm på det så jeg vil prøve å bytte relè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Da har jeg byttet fuelfilter og satt på manometer på bensinslangen. Ser ut som om trykket ligger på ca 2.5-2.7 bar på tomgang. Følg linken så ser dere video av motoren rett før den stopper.https://goo.gl/photos/Bcp2Dq8Wtiav9vvt5 Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 (endret) 44 minutter siden, pumba skrev: Da har jeg byttet fuelfilter og satt på manometer på bensinslangen. Ser ut som om trykket ligger på ca 2.5-2.7 bar på tomgang. Følg linken så ser dere video av motoren rett før den stopper.https://goo.gl/photos/Bcp2Dq8Wtiav9vvt5 Sjekket luftmengdemåler? Hadde for mange år siden en M50 motor som oppførte seg helt likt. Endret April 9, 2016 av CrZyWiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Nei har ikke gjort det. Noen tips til hvordan jeg sjekker den eller er det bare å søke på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Har vært ute å tuklet med AFM`en. Ser ut til at den henter seg inn igjen når jeg trykker inn spjeldet inne i AFM`en. Vet ikke helt hva det betyr men kunne gjerne tenkt meg å prøve en AFM som vi vet er i orden!! Vanskelig å se på video men jeg legger en link til snutten.https://goo.gl/photos/xvWserx1JYBbxZPD6 Er det en mulighet å vaske denne? hvilket middel skal man bruke? Saltsyre, carb clean eller zalo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Prøvde å rense temp sensor i AFM med electro clean, ingen forskjell. Tror jeg demonterer alt av gummibelger å vakumslanger for å se etter lekkasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 Er bensintrykket målt? En mulighet er at den går kun på kaldstart systemet og når det kutter, stopper den. Pga lavt trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 om den går bedre når du dytter inn spjeldet på lmm så ere mye vakumlekasje en plass eller deff lmm.. bensinsystemet har kaldstartsdysa på samme system så den er like dø om det ikke er bensintrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 må nok se gjennom finn etter en lmm. Hvis noen som leser denne tråden og har en med nummer 0 280 203 027 er jeg interessert i å kjøpe. Noen som vet om man kan bruke lmm med annet nummer? 4-pin 80mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Da har jeg fått kjøpt en lmm med samme bosch nummer. Blir sendt fra andre siden av fjellet på mandag så jeg har den forhåpentligvis på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Har prøvd med ny LMM, samme resultat. Hvis jeg derimot kobler bort TPS´n høres det ut som om motoren går renere, når jeg kobler den på igjen, fusker motoren og stopper? Men kan TPS´n endre seg etterhvert som temperaturen på motoren stiger? Se filmsnutt: https://goo.gl/photos/bcu8vTSLkFNTWvw38 Tok også av kontakten på temp sensor, da steg turtallet men det er vel kanskje naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 dør den alltid ved samme temp ? tpsn styrer ikke så mye egentlig, fikk ikke sett videoen så ikke lett å vite hva den gjorde, men tps KAN kødde til litt, men det er ikke mye. tror faktisk ikke den klarer å ødelegge så mye att den stopper. eneste den kan gjøre er å lage fuelcut over 1500 elns om den tror du har 0 gass og motorbrems mens du faktisk gis gass. du kan jo prøve en annen å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå