Conquest Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Støtter "samboer" Jeg har 677A selv, og det spiller BRA... Margrethe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 3 minutter siden, Conquest skrev: Støtter "samboer" Jeg har 677A selv, og det spiller BRA... Ja er bare ikke så mange som har det! Står jo uten bil så har ikke mange ukene på å finne en som passer. Er det noen spesiell grunn til at jeg skal være obs med rust/bobler under vinduet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 (endret) 1 time siden, Marg skrev: Ja er bare ikke så mange som har det! Står jo uten bil så har ikke mange ukene på å finne en som passer. Er det noen spesiell grunn til at jeg skal være obs med rust/bobler under vinduet? Ja, det er en del folk som sliter med lakkbobler under "den en lille gummilista i forkant av vinduet nede" Fått inntrykk av det er verst å biler som har gått på Vestlandet Endret Februar 20, 2016 av Conquest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Okei greit og vite! Bor rett utenfor Tønsberg så blir nok bil fra Østlandet av praktiske årsaker. Såfremt ikke drømmebilen er en liten flytur og lang kjøretur unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 525d høres ut som ett supert valgt så lenge det er N57 sekseren. Her får du en skuddsolid motor som man kan hente ut mye effekt, og i motsettning til mange andre motorer så tåler N57 dette. Dette er kanskje markedes mest elastiske dieselmotor og lyden er slettes ikke værst nå man drar på. Ved snill gassfot så kan man fint kjøre på 0,5 på langkjøring. Har vel målt min F10 530d ned i 0,48 tur retur Arendal-Skien, ikke så ille for en 3 liter F11 har så si ingen alvorlige feil, men det kan være lurt å sjekke enkelte punkter. Sjekk selvsagt for dugg i lykter, at setevarmer fungerer, at dørpakkningene er hele, luftbelger bak samt at alt i Idrive fungerer og ikke henger seg (bildet fryser). Som nevnt over så har enkelte opplevd bobler i lakken under den nevnte gummilisten, jeg er litt usikker å hvor utbredt dette er dog. Viktig å presisere at dette IKKE er rust, F10/F11 har aluminiumsdører og alu ruster som kjent ikke. Ellers så vil du få en bil som er fantastisk å kjøre, det skal godt gjøres å slå denne på kjørekomfort. Interiøret er godt skrudd sammen og man får følelsen av å kjøre en dyr bil, det ser bra ut og føles bra å ta på. Skulle jeg kjøpt ny bil i dag så hadde jeg uten å tenke meg om valgt F10 igjen. Modellen begynner å bli gammel men holder seg utrolig bra Margrethe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 (endret) Denne er vel kurant? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70824971 Endret Februar 21, 2016 av Evenol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 (endret) 9 minutter siden, Evenol skrev: Denne er vel kurant? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70824971 Ja takk Er ikke lange turen til Sandefjord så vi tenkte på å dra å se på den ihvertfall Tror ikke den har HiFi pakka samboeren vil ha da, men vi får se Men litt ned på prisen må han nok hvis vi skal ta den. Endret Februar 21, 2016 av Marg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 (endret) 3 minutter siden, Marg skrev: Ja takk Er ikke lange turen til Sandefjord så vi tenkte på å dra å se på den ihvertfall Tror ikke den har HiFi pakka samboeren vil ha da, men vi får se Joda, den har 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL. Sender deg utstyrsliste på PM. Endret Februar 21, 2016 av Evenol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 (endret) 5 minutter siden, Evenol skrev: Joda, den har 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL. Sender deg utstyrsliste på PM. Hvordan veit du det når han som hadde annonsen måtte sjekke? Ja send meg gjerne Endret Februar 21, 2016 av Marg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Dette er off topic, men kan du laste opp et bilde av den hunden din? 63 kg voff vil jeg gjerne se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Hehe klart det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Se der ja. Han fortjener en F11, helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 33 minutter siden, Gustav C. skrev: Se der ja. Han fortjener en F11, helt klart! Ja det er klart! Kul hund (og kul frøken) må ha kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Da har vi sett på denne idag og er ganske så forelska.. Men selger var overhodet ikke interessert i å gå ned i pris. Jeg synes den er for dyr, samboeren mener den er verdt prisen. Hva tenker dere? Ville dere kjøpt den til den prisen? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70824971&ref=favorites&favoriteListId=2318133 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Den er jo den rimeligste bilen med r6 og f11 på finn.no, såvidt jeg kunne se. Så er den kurant utstyrt. Prisen er for meg ok den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå