Gå til innhold

Anbefal meg en BMW!

Margrethe
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Conquest skrev:

Støtter "samboer" Jeg har 677A selv, og det spiller BRA...

Ja er bare ikke så mange som har det! Står jo uten bil så har ikke mange ukene på å finne en som passer.  Er det noen spesiell grunn til at jeg skal være obs med rust/bobler under vinduet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marg skrev:

Ja er bare ikke så mange som har det! Står jo uten bil så har ikke mange ukene på å finne en som passer.  Er det noen spesiell grunn til at jeg skal være obs med rust/bobler under vinduet? 

Ja, det er  en del folk som sliter med lakkbobler  under "den en lille gummilista i forkant av vinduet nede" Fått inntrykk av det er verst å biler som har gått på Vestlandet

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

525d høres ut som ett supert valgt så lenge det er N57 sekseren. Her får du en skuddsolid motor som man kan hente ut mye effekt, og i motsettning til mange andre motorer så tåler N57 dette. Dette er kanskje markedes mest elastiske dieselmotor og lyden er slettes ikke værst nå man drar på. Ved snill gassfot så kan man fint kjøre på 0,5 på langkjøring. Har vel målt min F10 530d ned i 0,48 tur retur Arendal-Skien, ikke så ille for en 3 liter :) 

F11 har så si ingen alvorlige feil, men det kan være lurt å sjekke enkelte punkter. Sjekk selvsagt for dugg i lykter, at setevarmer fungerer, at dørpakkningene er hele, luftbelger bak samt at alt i Idrive fungerer og ikke henger seg (bildet fryser). Som nevnt over så har enkelte opplevd bobler i lakken under den nevnte gummilisten, jeg er litt usikker å hvor utbredt dette er dog. Viktig å presisere at dette IKKE er rust, F10/F11 har aluminiumsdører og alu ruster som kjent ikke. 

Ellers så vil du få en bil som er fantastisk å kjøre, det skal godt gjøres å slå denne på kjørekomfort. Interiøret er godt skrudd sammen og man får følelsen av å kjøre en dyr bil, det ser bra ut og føles bra å ta på. Skulle jeg kjøpt ny bil i dag så hadde jeg uten å tenke meg om valgt F10 igjen. Modellen begynner å bli gammel men holder seg utrolig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Evenol skrev:

Ja takk :)   Er ikke lange turen til Sandefjord så vi tenkte på å dra å se på den ihvertfall :)  Tror ikke den har HiFi pakka samboeren vil ha da, men vi får se :P    

Men litt ned på prisen må han nok hvis vi skal ta den. 

Endret av Marg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marg skrev:

Ja takk :)   Er ikke lange turen til Sandefjord så vi tenkte på å dra å se på den ihvertfall :)  Tror ikke den har HiFi pakka samboeren vil ha da, men vi får se :P    

Joda, den har 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL. :)

Sender deg utstyrsliste på PM.

Endret av Evenol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Evenol skrev:

Joda, den har 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL. :)

Sender deg utstyrsliste på PM.

Hvordan veit du det når han som hadde annonsen måtte sjekke? :P    Ja send meg gjerne :)

Endret av Marg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi sett på denne idag og er ganske så forelska.. Men selger var overhodet ikke interessert i å gå ned i pris. Jeg synes den er for dyr, samboeren mener den er verdt prisen. Hva tenker dere? Ville dere kjøpt den til den prisen? 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70824971&ref=favorites&favoriteListId=2318133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...