Gå til innhold

Ny brukstralle - E39 atter en gang! Mot E(gr)U - desember 2016


Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Lite action her. Vaska bilen forrige helg, og fytti grisen osm det hjalp :P

Planen er på sikt å få tak i nytt ratt, få montert bakluka og litt småtteri. Men vi får se hvordan det går etter hvert.
Når Djwik kommer hjem fra Spania skal vi gå over hele bilen og finne eventuelle feil før EU; bilen skal inn i november og ikke juli som jeg trodde! :P Så har faktisk god tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 6t sist på den blå (og røde) luka på gamle tds'en min. Men burde gå fortere nå, samme kompis. Men tenkte å leie verkstedet til Daniel en dag etter han kommer hjem fra Spania for å bytte den, er så ustabilt vær! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.4.2016 at 19.30, RemyNG skrev:

Ustabilt vær?? 😂 bor du vestlandet? Synes det var temmelig stabilt vær her😅

:lol: For dere i Østfold er vel Vestfold på Vestlandet :P Forrige lørdag tror jeg det var - sol kl 11, regn 11.30, regn hele dagen :lol: Ene kompisen min spurte om vi skulle bytte bakluka da, jeg sa "se opp på himmelen" - ble naturligvis ikke noe av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.4.2016 at 20.38, RemyNG skrev:

hahaha :P nja ikke helt har selv bodd på vestlandet i noen år :P så alt over fjellet er for meg stabilt vær :P For bare ta med luka hit så får du bytta det i litt mer stabilt vær :P

Hvorfor så jeg ikke innlegget før nå? :lol: Har masse tid etter 20. mai i hvert fall, får se hvordan vi løser det :P
Var det ikke du som bytta luke i regn en gang da? Eller var det en annen jeg leste om? :lol: 
 

Sist jeg var i Bergen var det faktisk sol første dagen (regn de to siste) :P:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shattered skrev:

Hvorfor så jeg ikke innlegget før nå? :lol: Har masse tid etter 20. mai i hvert fall, får se hvordan vi løser det :P
Var det ikke du som bytta luke i regn en gang da? Eller var det en annen jeg leste om? :lol: 
 

Sist jeg var i Bergen var det faktisk sol første dagen (regn de to siste) :P:P

 

 

Haha stemmer :P var fint vær når jeg begynte med bakluka :P men så ustabil været er i Stavanger så kom selvfølgelig regnet mens man prøvde og få på bakluka :P. Good times :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! :P Uflaks.

Denne gangen skal jeg ikke bytte glassluka, og ledningene i luka er kappa, hvordan er det å bytte hele ledningshelvetet? :P Husker vi dro ledningene ut gjennom gamle luka, de var hele, men de fra den røde luka (kjøpte en komplett med "litt" rust, fant ut at den var for rusten til slutt så kjøpte helt ny luke og lakkerte, ble dyrt) husker jegi kke om vi gadd å røre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja veldig og :P var jo ikke bare regn, var hagl og for å si det sånn :P

er faktisk ikke så jævlig bare dra ut ledningsnettet fra gamle luka og få det på plass igjen, er vel verre og lodde ledningne sammen og håpe at de ikke ryker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det kan hende det blir nytt ratt snart også :P Det jeg har blir bare verre og verre, teip holder 14 dager - 3 uker av gangen :P
Freakshow kunne se om han fikk frontlyktene pene, sa han :D

 

I dag skal blen ryddes og vaskes :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...