Shattered Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Jeg lyver! Bilen har vært senka noen timer, kjørte helt opp og ned av hengeren med subbende ræv på bilen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 (endret) Gjennomførte firehjulskontroll i dag. Nesten full tank, tom lommebok og alt i orden nå. Neste steg når penger kommer blir å bestille dempere (har fjærer liggende hos Powerfulglen i Larvik!) og viftemotstand, det blåser nemlig ikke luft ut, 70 prosent av tida jeg bruker bilen. Så får vi se om det blir rattbytte i helgas da det som nå sitter på sitters ammen med gaffateip! Har det nye liggende. Kjøpte 16l spylervæske i dag, gikk nesten 4l rett på. Oppdaget hull i spylervæsketanken, ikke stort. Sikkert derfor jeg har feilmelding på spylervæske hele tida. Endret Mai 27, 2016 av Shattered Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 Feriepenger og lønn på en gang, så nå blir det det jeg eventuelt mangler av deler. Vurderer å spandere på meg to nye luftbelger, men må se an pengene litt da det gjerne skal vare ei stund. Så regner jeg med at rattet monteres førstkommende helg (som jeg trodde skjedde det ingenting søndag, frokost kl 3 på subway....) Begynner å bli fornøyd med tralla selv om det er noen småfeil og mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 Hoi! Da har jeg bestilt masse servicedeler som bremseklosser bak, skiver, dempere foran og viftemotstand klarte å bestille klosser framme i stedet. Men koed er kjappe, så jeg har ordna det alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 38 minutter siden, Shattered skrev: Hoi! Da har jeg bestilt masse servicedeler som bremseklosser bak, skiver, dempere foran og viftemotstand klarte å bestille klosser framme i stedet. Men koed er kjappe, så jeg har ordna det alt hva ?!?! ikke Ayanapa så øra står rett ut ?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 Hvaforno sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Enda ikke skjedd noe her, jeg jobber i helga, men på søndag skal vi i det minste se på den viftemotstanden/ratt. Fjærer og dempere får vente til bukken er på plass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 I dag fikk vi bytta viftemotstand, den var ikke gåen, og ratt. Ingen bilder da jeg skriver fra ipad Må kjøpe selve viftemotoren tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Tror jeg skal få fingeren ut av der grosse høl og få bestilt luftbelger. Vurderer et sett fra ebay til en sum av ca halvparten av det Koed selger til. Skal også ha viftemotor, men denne kan jeg vente med til neste lønning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 vurdert og kjøpe elektrisk vifte istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 17 timer siden, Freakshow skrev: vurdert og kjøpe elektrisk vifte istedenfor? Forklar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2016 Bestilt vifte nå, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 Da har vifta kommet, så får vi se om det blir operasjon av vifte og dempere foran i helga. Men jeg vurderer dette sterkt også! http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-5-SERIES-TOURING-REAR-AIR-BAG-SUSPENSION-TO-COIL-SPRING-CONVERSION-KIT-/252053482888 Tror egentlig ikke noe sier meg at jeg skal fortsette å ha belger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 On 28.6.2016 at 22.33, Shattered skrev: Bestilt vifte nå, så får vi se hvordan vifte? 1 time siden, Shattered skrev: Da har vifta kommet, så får vi se om det blir operasjon av vifte og dempere foran i helga. Men jeg vurderer dette sterkt også! http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-5-SERIES-TOURING-REAR-AIR-BAG-SUSPENSION-TO-COIL-SPRING-CONVERSION-KIT-/252053482888 Tror egentlig ikke noe sier meg at jeg skal fortsette å ha belger like greit å ha fjærer bak er det ikke? jeg har lasta jævlig mye baki bilen med fjærer og det gjorde ikke store forskjellen! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå