Gå til innhold

Ny brukstralle - E39 atter en gang! Mot E(gr)U - desember 2016

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Gjennomførte firehjulskontroll i dag. Nesten full tank, tom lommebok og alt i orden nå. Neste steg når penger kommer blir å bestille dempere (har fjærer liggende hos Powerfulglen i Larvik!) og viftemotstand, det blåser nemlig ikke luft ut, 70 prosent av tida jeg bruker bilen. 

Så får vi se om det blir rattbytte i helgas da det som nå sitter på sitters ammen med gaffateip! :P Har det nye liggende. 

Kjøpte 16l spylervæske i dag, gikk nesten 4l rett på. Oppdaget hull i spylervæsketanken, ikke stort. Sikkert derfor jeg har feilmelding på spylervæske hele tida. 

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriepenger og lønn på en gang, så nå blir det det jeg eventuelt mangler av deler. Vurderer å spandere på meg to nye luftbelger, men må se an pengene litt da det gjerne skal vare ei stund. Så regner jeg med at rattet monteres førstkommende helg (som jeg trodde skjedde det ingenting søndag, frokost kl 3 på subway....) :D Begynner å bli fornøyd med tralla selv om det er noen småfeil og mangler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Da har jeg bestilt masse servicedeler som bremseklosser bak, skiver, dempere foran og viftemotstand :P klarte å bestille klosser framme i stedet. Men koed er kjappe, så jeg har ordna det alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Shattered skrev:

Hoi! Da har jeg bestilt masse servicedeler som bremseklosser bak, skiver, dempere foran og viftemotstand :P klarte å bestille klosser framme i stedet. Men koed er kjappe, så jeg har ordna det alt :P

hva ?!?! ikke Ayanapa så øra står rett ut ?!?!:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tror jeg skal få fingeren ut av der grosse høl og få bestilt luftbelger. Vurderer et sett fra ebay til en sum av ca halvparten av det Koed selger til. Skal også ha viftemotor, men denne kan jeg vente med til neste lønning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vifta kommet, så får vi se om det blir operasjon av vifte og dempere foran i helga. Men jeg vurderer dette sterkt også!

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-5-SERIES-TOURING-REAR-AIR-BAG-SUSPENSION-TO-COIL-SPRING-CONVERSION-KIT-/252053482888

Tror egentlig ikke noe sier meg at jeg skal fortsette å ha belger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.6.2016 at 22.33, Shattered skrev:

Bestilt vifte nå, så får vi se :P

hvordan vifte? :)

1 time siden, Shattered skrev:

Da har vifta kommet, så får vi se om det blir operasjon av vifte og dempere foran i helga. Men jeg vurderer dette sterkt også!

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-5-SERIES-TOURING-REAR-AIR-BAG-SUSPENSION-TO-COIL-SPRING-CONVERSION-KIT-/252053482888

Tror egentlig ikke noe sier meg at jeg skal fortsette å ha belger :P

like greit å ha fjærer bak er det ikke?
jeg har lasta jævlig mye baki bilen med fjærer og det gjorde ikke store forskjellen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...