Freakshow Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 får vel legge igjen en komentar er siden du maser sånn.... NEIDA! <3 gratulerer så masse med e39 igjen! ^^ så bra ut! når våren kommer så får du komme ned til meg så tar vi en skikkelig vår puss invendig og utvendig vettu! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Hehe, ja! Det får vi prøve å få til Snart ut på kjøretur tenker jeg hahah! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Du bestilte ikke ny bære arm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 5 minutter siden, Djwik skrev: Du bestilte ikke ny bære arm da Faen svarte, får ta en bestilling til da husker du delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Da ble det bærearm også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 5 timer siden, Shattered skrev: 2 - 3000 Hva har du da? Vil egentlig ikke ha kantfelger blir så jævlig mye møkk og vanskelig å få de rene Hehe, nei ser fler og fler går bort fra kantfelger nå Har et sett med bbs rkII med gode dekk, og et sett med GS Evolution med dårlige dekk.Trod det er bilder av bilen med begge settene i tråden min. Kan være åpen for å kjøpe D22-ene også hvis du ikke har tenkt å bruke dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 4 timer siden, Gabz skrev: Jeg kan godt ta kantfelgene av henda dine, P-Man Hehe. Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Har hatr kantfelger på DAT og 316. Begge settene var slitt/møkkete og vanskelige å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Du kan jo sende meg en PM da, hvis du finner noen nye og D22'ene blir liggende i veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Da blir det frontlykter i løpet av ei ukes tid, to pakker fra Koed på vei og har omregistrert/forsikra bilen. 9000 ca på meg, 22 år og 60 prosent bonus. Får litt ekstra om halvannen måneds tid da jeg fyller 23! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 8 timer siden, Shattered skrev: Da blir det frontlykter i løpet av ei ukes tid, to pakker fra Koed på vei og har omregistrert/forsikra bilen. 9000 ca på meg, 22 år og 60 prosent bonus. Får litt ekstra om halvannen måneds tid da jeg fyller 23! hvordan forsikrings selskap bruker du? syns det virka billigere en jeg har! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Fortsatt Gjensidige. Hadde ikke du også de? Min er eldre da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 2 minutter siden, Shattered skrev: Fortsatt Gjensidige. Hadde ikke du også de? Min er eldre da! ja stemmer det har jo det samme xD kan ha noe med alderen og gjøre? oO xD mye km osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Tipper det, betalte 13/14 på tds og dat med 300 og 230 000 km , så jeg vet ikke x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Tror han mente kjørelengde på forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå