Freakshow Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 9 minutter siden, DanielStance skrev: Men hun er jo blind! de er på spa behandling hos @RemyNG men syns den ser BAD ASS ut uten lykter xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 On 14.1.2017 at 21.03, Freakshow skrev: de er på spa behandling hos @RemyNG men syns den ser BAD ASS ut uten lykter xD Hahaha Han vil ikke ha mine lykter har naturligvis spurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Jeg skal ta med noen Precafe oransje lykter til han jeg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 24 minutter siden, RemyNG skrev: Jeg skal ta med noen Precafe oransje lykter til han jeg Hahaha, da hadde JR blitt forbanna Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Ja men da gjør jeg det 😂 😂 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Det sorte taktrekket du har, er det til bil med eller uten takluke? Hvordan er dører for rust? Shattered og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2017 21 timer siden, Skare1 skrev: Det sorte taktrekket du har, er det til bil med eller uten takluke? Hvordan er dører for rust? Det er solgt. Bilen er uten takluke Dører er rustne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2017 23 timer siden, RemyNG skrev: Ja men da gjør jeg det 😂 😂 Hahaahhaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2017 Da er denne solgt, motor og gir skal leve videre i en 525tds! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 Fikk plutselig årsavgift på denne, tenkte "dette stemmer jo ikke, den er jo pressa!", så jeg fikk tak i nye eieren som sendte meg bilde av signatur fra huggern. Betalte ikke, har ikke hørt noe mer (holdt på å legge inn en betaling, før jeg oppdaget at det var til feil bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå