Magnus. Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 10 minutter siden, Gabz skrev: Tror han mente kjørelengde på forsikring det tror jeg å har forresten en veldig god kontakt i Frende, som jeg kan fikse nr til om dere sender en PM. Mulig dere får pressa prisen enda mer. sikkert gøy med 530, hvordan blir denne motoren med chip ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 Har jeg ikke funnet ut enda Pakker i hus - ja, den siste ble sendt som egen pakke fordi jeg bestilte rett etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 Har 20 000 km enda ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Kjørt snart halv tank, og forbruket ligger rundt 0,7 på mila. Er ikke så verst det Venter på en løftebukk som skal fikses før det skjer noe. I dag skal jeg prøve å få avbalansert hjula etter jobb, da det rister godt i 100 pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 4 timer siden, Shattered skrev: Kjørt snart halv tank, og forbruket ligger rundt 0,7 på mila. Er ikke så verst det Venter på en løftebukk som skal fikses før det skjer noe. I dag skal jeg prøve å få avbalansert hjula etter jobb, da det rister godt i 100 pluss bare en liter mindre enn meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 3 minutter siden, magnus-e-30 skrev: bare en liter mindre enn meg det Kjører du 520IA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Nå, Shattered skrev: Kjører du 520IA? hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Hmm, vet at Gabz og flere kommer til å hate meg, men jeg synes faktisk de baklyktene er jævlig tøffe på grå bil. Kanskje det blir sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 For guds skyld, NEI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 For min skyld da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 NEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 Du kan godt få kjøpe noen billige slike av meg.. Det står sånne på damen sin og jeg hater de mer enn alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2016 Skjønner ikke at folk ikke liker de Jeg synes de er litt frekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 kjøp heller orginal facelift lamper eller bruk preface lampene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2016 1 minutt siden, Djwik skrev: kjøp heller orginal facelift lamper eller bruk preface lampene Hahahah! Min bil, må vel få kjøre med hva jeg vil neida, vil ha de "vanlige" faceliftene bak ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå