Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei.  har en e39 med det faste "armlenet" som ikke kan justeres fram, og holderpå å bli gal av det.  alt for langt bak, og kanten er så hard og gnager i albuen..  så jeg må få tak i noe annet.

armlenet jeg har i e38n er jo kanonbra.   har sett flere som har montert fra e38 i e39, men de er litt bredere og høyere.   hvordan passer dette/ føles det ut? 

finnes det armlene FOR e39 som er slide fram/tilbake på uten telefon?   og hvordan er de egentlig?    alle jeg finner på ebay er med telefon på...

finnes det noe i alcantara?   iom at jeg har alcantara seter så hadde jo det passet bedre enn skinn... 

Endret av space-ace
Skrevet

I første E39'en hadde jeg normalt E39-armlene som kunne skyves fram. Ikke skinn, telefon eller noe i det. Er helt greie de!

Ellers får man montert inn E38-armlenet i skinn også. Og finnes vel ingen originale med alcantara, nei :)

Skrevet

Det er vel bare skinn på E38 armlenet, satt i en selv på min men det kreves litt bygging for at det skal funke. Du får tak i vanlig armlene som du kan trekke fram og tilbake uten telefonen med mulighet til lomme under til E39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...