Gå til innhold

hvilket armlene til e39

Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

hei.  har en e39 med det faste "armlenet" som ikke kan justeres fram, og holderpå å bli gal av det.  alt for langt bak, og kanten er så hard og gnager i albuen..  så jeg må få tak i noe annet.

armlenet jeg har i e38n er jo kanonbra.   har sett flere som har montert fra e38 i e39, men de er litt bredere og høyere.   hvordan passer dette/ føles det ut? 

finnes det armlene FOR e39 som er slide fram/tilbake på uten telefon?   og hvordan er de egentlig?    alle jeg finner på ebay er med telefon på...

finnes det noe i alcantara?   iom at jeg har alcantara seter så hadde jo det passet bedre enn skinn... 

Endret av space-ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første E39'en hadde jeg normalt E39-armlene som kunne skyves fram. Ikke skinn, telefon eller noe i det. Er helt greie de!

Ellers får man montert inn E38-armlenet i skinn også. Og finnes vel ingen originale med alcantara, nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare skinn på E38 armlenet, satt i en selv på min men det kreves litt bygging for at det skal funke. Du får tak i vanlig armlene som du kan trekke fram og tilbake uten telefonen med mulighet til lomme under til E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...