Gå til innhold

Ny X5 40e bestilt:-)

Anbefalte innlegg

On 2. juli 2016 at 1.26, minim skrev:

Henger meg på siste taler. Nydelig bil! Kjenner virkelig på at det er på tide å få oppgradert X5en min :P

Angående folding av speil. Hva er egentlig fordelen med å gjøre det? Jeg slo bevisst av denne funksjonen på min E70 rett og slett for at det holder folk litt lenger fra bilen slik at de ikke stryker seg med knapper, nøkler, vesker osv.. langs bilsiden når det er trangt på parkeringsplasssen. 

Hmmm... Du har kanskje et poeng der? Jeg tenkte at å folde inn speilene ville føre til at speilene var mer "beskyttet" fra oppriping o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Mistermister said:

Hmmm... Du har kanskje et poeng der? Jeg tenkte at å folde inn speilene ville føre til at speilene var mer "beskyttet" fra oppriping o.l.

Ja speilene blir litt mer beskyttet, men den lakkerte plasten der koster sikkert mindre enn å ta igjen hele bilsiden tenkte jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hadde 1.5t vogn på kroken på min 3.0d og lå på 1.25 i snitt. Har kjørt 2.5t henger før med 1.1 i snitt så det er nok aerodynamikken som drar opp forbruket med vogn. Litt rart at det var så høyt forbruk da det hadde jeg ikke forventet av duracell bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, TRF-Racing skrev:

Grom bil :)

Men regner med du ikke mente at det var et bra forbruk? Synes det var alvorlig mye jeg (men ikke mer enn hva man kan forvente av denne drivlinja)

Synes det var litt i overkant høyt forbruk ja😊 Hadde forventet rundt 1,2 på mila, ikke 1,5😂 Men bilen er så digg at den fortjener hver dråpe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, minim skrev:

Hadde 1.5t vogn på kroken på min 3.0d og lå på 1.25 i snitt. Har kjørt 2.5t henger før med 1.1 i snitt så det er nok aerodynamikken som drar opp forbruket med vogn. Litt rart at det var så høyt forbruk da det hadde jeg ikke forventet av duracell bil. 

Hadde forventet et forbruk på 1.2 så synes 1,5 var litt høyt men den fortjener det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minim skrev:

Ja jøss :) E60en min bruker 1.7 uten vogn og lass uten at jeg klager. Mye mer smil per mil enn en touran firmabilen som klarer seg med 0.45 :) Er ikke ofte bensinstasjonene er utsolgt uansett.

Hehe, ikke sant😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av biltråden din, men hvordan liker du hobby vogna? Har 540 vogn nå, men den blir litt liten. Er det problematisk på noen måte å dra såpass lang vogn mtp overheng/avstand til understell ved kupert terreng/campingplasser? Og like viktig er den bra å dra eller dreper den alt som heter kjøreglede slik som den jeg har nå gjør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, minim skrev:

Litt på siden av biltråden din, men hvordan liker du hobby vogna? Har 540 vogn nå, men den blir litt liten. Er det problematisk på noen måte å dra såpass lang vogn mtp overheng/avstand til understell ved kupert terreng/campingplasser? Og like viktig er den bra å dra eller dreper den alt som heter kjøreglede slik som den jeg har nå gjør? 

Jeg synes vognen er fin å dra etter bilen. Man må være obs i krappe svinger for å unngå å komme borti noe med bakenden. Den krever litt planlegging ved parkering men det går som regel veldig greit. Jeg liker veldig den ekstra plassen vognen har😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...