Lars S Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Gratulerer med nydelig og tøff vogn! Synes denne var veldig fin, likte alle farge valg og høyden på understellet også, trenger ikke senk i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Hvor langt kan du kjøre på el motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 (endret) Ikke prøvd ut i praksis enda men 35km bør gå fint. ladet dog opp batteriet veldig fort på 10a stikk. Samtidig som den lader noe voldsomt med normal kjøring. Ladet 15% på en strekning på ca 20km. Endret Mars 13, 2016 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjettern Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Ser veldig flott ut! Gleder meg til min 330e ankommer neste måned, spent på hvordan den ser ut. Har valgt Tanzanite blå, ser hvertfall bra ut på bilder Hvordan er bagasjeplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Takk,takk:) Dukker stadig opp flere som har lagt inn bestilling, og dere har all grunn til å glede dere. Bagasjerommet var faktisk endel grunnere enn hva jeg hadde sett for meg p.g.a batteriene, men ellers er det vel som i std 3'er men ca 20cm lavere vil jeg anslå. Tror det blir stort nok for mitt bruk i allefall. Får plass til en liten paraplytrille i bredden og noen handleposer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Gratulerer så mye med kjempelekker bil Dette må være en av de fineste hybridbilene på markedet, liker at BMW har valgt å la den se ut akkurat som en vanlig 3-serie. Mange produsenter gjør små forandringer som gjør at hybridutgavene skiller seg ifra bensin og diesel utgavene. Her er det vel kun ladeluken og eventuelle emblemer som avslører hva det er. Du får gi oss tilbakemeldinger på hvordan hverdagen med denne er. Etter at denne kom på markedet og jeg fikk se prisene så må jeg si elbilen til dama henger i en tynn tråd Synd hybrider ikke får noen fordeler, synes det er litt urettferdig... MEN...den M logoen på bakluka må du få bort Ser veldig malplasert ut og jeg ser heller ikke logikken i å ha en M der når du på samme tid har fjernet dem som originalt kommer på framskjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjettern Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Fant denne på YouTube, ok informativ video, dog for en engelsk bil...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Nja, er nå mye mer ved bilen enn ett tanklokk som åpnes innenfra:p Har vært i kontakt med svendsen eksos ang å få litt mer lyd, men veldig usikker på hvilke løsning som gjelder. Noen som har erfaringer fra sine nyere bensinturbomotorer om hva som funker? Gidder ikke legge ut masse penger for ingenting. M-perf eksos er ikke sikkert kommer til 330e engang pga batteriene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Jeg monterte akuratt på axelback eksos fra remus på min 320i f30. Veldig fornøynd med resultatet på utseende og lyd. Jeg syns lyden er akuratt passe nå til en firer å være. Litt grovere, men ikke for mye og litt "popps/buldring" ved girskift :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Hva vil axelback si? Remus har jeg sett litt på youtube, hvem er forhandler her til lands? Ca pris om det går an å spørre? Er lyden blitt mye høyere inne i coupen? Slik den er orginalt høres den knapt før du bikker 5500omdr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Axleback eksos vill si at det er bakre lyddemper + enderør. Den kom på ca.7000,- levert av Simco. Den har litt mer lyd på lavere turtall også, men ikke mye. Du hører en liten forskjell inni coupen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyskern Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 (endret) Flott bil, er rett før å bestille en selv. Hatt med meg hjem demobilen fra jobben i dag og synes det er en helt fantastisk bil! Har du link til spoileren hos koed? Det slutter der med E90...!? Kanskje du kan ta et bilde bakfra av spoileren en dag og fra siden? Vurderer du M3 Performance nyrer eller noe mer styling? Den originale eksoses har jo flap, men jeg er usikker på når den åpnes da. Mye mulig man kan modifisere uten å ødelegge der. Jeg vurderer rett og slett å lage noe custom selv hvis det ikke passer fra vanlige 320i. Kunne ikke sammenligne til nå, nesten alt er Diesel som er innom. Endret Mars 30, 2016 av tyskern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 Har vært å forsket litt på eksosen hos Svendsen. De var livredd for å begynne å sveise på bilen pga elektronikken samt hybrid batteriene, så de kunne ikke gjøre noe uten godkjenning fra bmw. De var dog mildt sagt imponert over hvor godt dempet lyden var i det orginale anlegget så her var det mye å gå på. Fant også en ukjent potte like før lyddemper bak som vi lurte på om var en ekstra katalysator, legger ved bilde så noen kan hjelpe med å identifisere denne. sluquet og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Nydelig bil, gratulerer med spennende bil. Kjørt X5 40e, later til at denne fungerer litt annerledes? Uansett en svært attraktiv pakke med utseendet og innhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 Takker for hyggelig tilbakemld. X5 40e har jeg ikke kjennskap til. Uansett superfornøyd med 330e:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå