NeonMuffler Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 fikk egentlig feil speilkåper, skulle ha m3 carbon speil. men satte på de jeg fikk og det ble ikke så ille. men de er tilsalgs hvis noen er intr! ellers har vi cruisa litt i bare bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 Originale BMW speilkåper du har på? Hvordan er evt passformen på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2016 de originale koster ca 6k for paret, så nei dette er kopi. de passer perfekt de, ettersom de er støpt utenpå originale deksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Fullt klar over hva de originale koster nettopp derfor jeg evt. var interessert om du skulle selge dine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 ja skrev jo lengre oppe at de var tilsalgs, men de er solgt nå. ellers har jeg fått foliert taket, haifinna og listene blank svart fått på carbon bakrutesenker fått på carbon splittere og montert M3 svart blank grill har også vært på GS og bestilt coilovere som jeg skal hente til mandag Walkabout og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Tøft dette Bare å få byttet ut de fæle oransje blinklyspærene med noen krombelagte nå NeonMuffler reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Må vel være denne som sto på treffet i stad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Tenker på treffet i Fredrikstad? Ja dro innom med en skitten bil for å titte litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Haha, jepp Ble bra med svart tak da. NeonMuffler reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 Takk:) ja synes det hjalp litt fikk jeg skjult de ripene som var på taket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 prosjekt legge om til sommerhjul synd sommerhjula er så stusselige men fikk endelig de riktige M3 carbon speila idag også skal jeg prøve å få montert coiloversa i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Speilene ble bra! Og var da pene de sommerhjulene der Gleder meg til å se den når den senkes! NeonMuffler reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 etter planen så får jeg montert det imorgen, så jeg kan stikke innom treffet som er på grava hjula er helt greie, men skulle hatt 19" bare men nå er jeg raka blakk så må vente litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 åssen ser det ut fra andre siden av speilkåpen? Dette ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 litt spesielt faktisk, kan fikse bilde. men det er støpt rundt finna, så det er carbon hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå