Gå til innhold

Min BMW F31 M-Sport l Estorillblå l H&R l 20" CVT l M-Performance oppgraderinger l

Share

Anbefalte innlegg

Ble en liten vask igjen idag etter en liten reinskur igår :) 

image.jpeg

På vei hjemover fikk jeg beskjed av posten om at de hadde en pakke til meg, dette var da den nye M3 grillen.

image.jpeg

image.jpeg

Denne blir montert samtidig som jeg demonterer frontfangeren. Skal legge på LaminX film på lyktene på nytt da jeg ikke er 100% fornøyd med hvordan den ble i det ene hjørnet. Så det blir å demontere lyktene å legge på filmen inne i litt varmere omgivelser. Det skal visstnok være litt kronglete å demontere frontlyktene på F3x, men får bare ta meg god tid når jeg først setter igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, tennbrikket skrev:

Rett og slett den nydeligste stasjonsvogna jeg har sett.  Er fint lite som slår blåfargen til bmw. 

Oi! Det var da voldsomt :) Tusen takk for det, F3x er meget pene biler med fine former. Har egentlig alltid likt E9x bedre, men det nye karosseriet har vokst på meg etter at jeg kjøpte denne :)

Estorill er en av favorittfargene mine, men jeg fant først ut etter at jeg kjøpte bilen at F3x har fargekode estorillblue ll. Denne er vel nyansen mer blå enn den som ble laget til E36'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...