Ryeng1 Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Knipset noen kjappe bilder etter en liten vask istad Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Mmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Gud bedre hvor fin denne er. Helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 On 17. april 2016 at 18.54, Gabz skrev: Mmm Begynner å komme seg nå Venter bare på M3 grillen så er fronten komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 On 17. april 2016 at 20.12, sveigis skrev: Gud bedre hvor fin denne er. Helt perfekt. Takk for fine ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 Ble en liten vask igjen idag etter en liten reinskur igår På vei hjemover fikk jeg beskjed av posten om at de hadde en pakke til meg, dette var da den nye M3 grillen. Denne blir montert samtidig som jeg demonterer frontfangeren. Skal legge på LaminX film på lyktene på nytt da jeg ikke er 100% fornøyd med hvordan den ble i det ene hjørnet. Så det blir å demontere lyktene å legge på filmen inne i litt varmere omgivelser. Det skal visstnok være litt kronglete å demontere frontlyktene på F3x, men får bare ta meg god tid når jeg først setter igang Fahad og Mr Mykland reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 (endret) Nye bilder! Lite nytt, blir montering av M3 grillen på mandag. Endret April 23, 2016 av Ryeng1 MegaOctane, fupsaker og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Rett og slett den nydeligste stasjonsvogna jeg har sett. Er fint lite som slår blåfargen til bmw. Ryeng1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Nydelig bil! Ryeng1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 14 timer siden, tennbrikket skrev: Rett og slett den nydeligste stasjonsvogna jeg har sett. Er fint lite som slår blåfargen til bmw. Oi! Det var da voldsomt Tusen takk for det, F3x er meget pene biler med fine former. Har egentlig alltid likt E9x bedre, men det nye karosseriet har vokst på meg etter at jeg kjøpte denne Estorill er en av favorittfargene mine, men jeg fant først ut etter at jeg kjøpte bilen at F3x har fargekode estorillblue ll. Denne er vel nyansen mer blå enn den som ble laget til E36'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 13 timer siden, olenikolai skrev: Nydelig bil! Takk for det! Og takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Herregud for en nydelig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 4 minutter siden, Freakshow skrev: Herregud for en nydelig vogn! Hyggelig at bilen faller i smak hos flere! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Guess what.. fupsaker og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 blir bare bedre og bedre dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå