Ryeng1 Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 On 20. mars 2016 at 21.39, Fahad skrev: Helt enig, fronten blir komplett med Performance leppa. Uten den så føler jeg at et eller annet mangler Ja jeg syns fronten blir litt spinkel og smal ut leppa. Så den gjør veldig mye On 20. mars 2016 at 21.54, Kenny_ skrev: Hvilken av de har du ? Så du hadde en liste i E91 tråden din Selge? Altså felg settene ? Jeg har bl.a Style 95, Style 132 og Style 225M felger i 19". Ellers har jeg 20" concave felger som bilen skal selges med, og 17" concave AC Schnitzer Type ll. Solgt unna 5 felgsett nå siste mnd. Pusset opp et Style 63 sett også, men det ringte plutselig en kar på de igår å ville kjøpe de usett - selv om de ikke var lagt ut for salg eller noe.. Såe, det kom litt brått på, men fikk igjen bra for de Lurer på om jeg skal beholde de siste settene jeg har igjen nå. Begynner å bli lenge mellom hver gang disse kommer for salg nå, og de passer godt på mange BMW'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 (endret) Flotte felger Så du hadde solgt 3sdm 0.04 felgene rett etter jeg skrev. Hvordan er Style 225M på vintern ? Endret Mars 20, 2016 av Kenny_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 On 20. mars 2016 at 22.47, Kenny_ skrev: Så du hadde solgt 3sdm 0.04 felgene rett etter jeg skrev. Men Style 225M er jo og flotte felger. Ja, jeg angrer litt på det nå ettersom disse hadde passet perfekt på denne mtp bredde og innpress. Style 225m felgene skal brukes som vinterhjul på den nye 3'ern. Brukt dem som vinterhjul på E91'en i vinter. Liker disse godt, hadde de vært mer konkave og litt breiere så hadde jeg brukt de som sommerhjul på den nye Får ikke helt bestemt meg for sommerfelger.. Har satt grensa til 16.000,- for komplett pakke. Må holde et litt strammere budsjett nå framover siden jeg fortsatt har E91'en og minstemann begynner i barnehagen. Så går med nok penger på andre ting Har sett meg ut dekk til ca 6.000,- så da leiter jeg etter felger til rundt 10.000,-. Det frister klart mest med 20" siden jeg kun skal ha senkefjører nå i førsteomgang. Siden jeg ikke har hatt F-serie før, så er jeg litt usikker på hva slags dimensjoner som går på disse bilene. Har sett på et par felgsett i 20" i dimensjon 9" foran i ET35 og 10" bak i ET38. Hhv med 225/30 foran og 255/30 bak. Tror det vil se peneste ut med litt bredde på hjula siden bilen ikke skal senkes så voldsomt. Noen tips..? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Passe mengde gromhjul du har liggende da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 (endret) 8 timer siden, Gabz skrev: Passe mengde gromhjul du har liggende da Er litt over gjennomsnittet glad i felger Hadde 10 sett på det meste nå i vinter... Endret Mars 21, 2016 av Ryeng1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Grattis med F31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Haha, såpass.. Hvis det noen gang er innbrudd hos deg så vet du hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 On 21. mars 2016 at 11.31, Makky123 skrev: Grattis med F31 Takk On 21. mars 2016 at 13.57, Gabz skrev: Haha, såpass.. Hvis det noen gang er innbrudd hos deg så vet du hvorfor Har både alarm, hund og to ekstra dører vedkommende isåfall må igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Legger ved annonsen til E91'en.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=72700978 Har hatt over 2000 visninger på 10 timer og 4 stk som har tatt kontakt allerede, så det spørs nok om ikke bilen ryker fort.. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Se der, ja. Veldig pen vogn, så tviler ikke på det jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Nye tralla di ser rimelig bra ut! gleder meg til å se den med noen fete hjul og litt senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 On 22. mars 2016 at 12.41, Gabz skrev: Se der, ja. Veldig pen vogn, så tviler ikke på det jeg heller Folk ringer og sender meldinger i ett kjør nå, så virker som bilen faller i smak hos flere.. On 22. mars 2016 at 13.18, Khaugen skrev: Nye tralla di ser rimelig bra ut! gleder meg til å se den med noen fete hjul og litt senk! Jada, den er fin den Men litt vell orginal enda.. Meen, H&R fjørene kom idag, og resten av delene kommer rett over påske Har et større problem når det kommer til felger. Får ikke bestemt meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 1 time siden, Ryeng1 skrev: Folk ringer og sender meldinger i ett kjør nå, så virker som bilen faller i smak hos flere.. Ikke så rart, med de bildene og svært bra laget tekst til annonsen. Noe i den duren på annonsen på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 utrolig fin bil og fine planer! tror den faktisk kunne kledd style 95 felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 On 22. mars 2016 at 16.07, MarcusSteffensen skrev: utrolig fin bil og fine planer! tror den faktisk kunne kledd style 95 felgene Hyggelig å høre! Det er det jeg tror også skjønner du... Så det irriterer meg grenseløst at disse ikke er i høyere ET som f.eks X5 felgene jeg har (ET45 og 48 vs ET24 som er på Style 95). Merkelig greier at de har gjort om litt på fasongen på den nye mtp mulighetene for breie hjul. For de har så og si eksakt samme understell etc. Så er vel mest formen på hjulbuene som gjør det. Så jeg har virkelig ikke snøring på hva jeg skal gå for av felger til denne bilen.. Har også blitt litt usikker på om jeg kanskje skal gå for 19" istedenfor 20" etter at jeg tok av 19" vinterhjula på E91'en idag og satte på 20" sommerhjula. Merket stor forskjell på komforen og kjøreegenskapene. On 22. mars 2016 at 15.15, Gorg skrev: Ikke så rart, med de bildene og svært bra laget tekst til annonsen. Noe i den duren på annonsen på min bil Bildene er tatt litt sånn nå og da med iPhone, så er langt ifra fornøyd med de. Men annonsen burde være grei nok iallefall Takk uansett! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå