Gå til innhold

Sporing til bil

Bmw msport
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Har kjøpt meg en e90, å har vurdert å montere sporing i bilen. Har sett litt rundt på nettet å funnet ut følgende:

Jeg kan kjøpe en sporing billig på ebay, å montere den i bilen som jeg da kan gå inn på mobil, å se hvor bilen er. Men mye useriøse og dårlig produkter (har jeg lest meg frem til)

Så har jeg funnet to levrandører av sporing som jeg vurderer:

Www.sporingspartner.no

Dem har en ok pris, ett bra produkt og virker seriøse

Www.autorecovery.no

Dem leverer ett bra produkt, å har Securitas som vakt tjeneste. En av kundene der har også fått avslag på forsikringen pga montering av sporing, ifølge kunden selv på facebook siden.

Så mitt spørsmål er åssen sporing anbefaler dere, å hvordan fungerer det med avslag på forsikringen ved en montering?

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvem som har best produkt når det kommer til kun sporing, men vet at Defa inkluderer et sporingssystem i en av pakkene sine. Der kan du se hvor bilen befinner seg, sette opp "Geofence", alarm om den går over en viss hastighet osv. og selvfølgelig sette opp når du vil ha bilen varm.
Men om du har webasto på bilen ifra før av er det jo liten vits i å installere Defa i tillegg da. :) 

Endret av osteper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde TrackGuard på F06'n jeg hadde. Bra pris, god teknisk løsning for å følge bilen. Kan sette opp GEO soner selv for eks. Sparte 50% på forsikring i DNB med sporing så noe har det jo for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at sporingssytemet må være FG godkjent for å få rabatt hos forsikringsselskapene. Det gjaldt sporingssystem til båt da jeg sjekket det.

Endret av Maxmek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...