Gå til innhold

1988 E34 535ia, solgt.


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, viggo E34 skrev:

Ja, det får komme når det kommer... har hatt e34 qiden 2005 i mange forskjellige former😅🤷🏽‍♂️ planen er å kun sitte gjenn med peugeot 807 en periode for å få ryddet etter samlivsbrudd og det dette fører med seg av ekstra kostnader👌🏼 så håper å komme sterkere tilbake med noe grommere senere 😉

 

 

 

Full støtte herifra.

Få orden på viktige ting ,så kan bil komme når man er klar for det .😀

Gjorde selv det samme for 10 årsiden.

Ble litt mye grums ,våknet opp kvittet meg absolutt alt jeg hadde tok en lang pause .

Nå er jeg her jeg er idag og har kontroll på systemet.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kjipt å høre Viggo. Var der for noen år siden og det setter en tilbake både økonomisk men også på andre plan. Full støtte i å rydde litt.

Så håper vi å se deg tilbake her med ny bil fra riktig fabrikk om ikke lenge.

Ønkser deg lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, uff-dette var ikke hyggelig å lese! Ta tiden til hjelp og jeg ønsker deg alt godt fremover. Har vært der selv og mitt beste råd er å ikke bli sittende alene ( iallefall ikke FOR MYE). Hadde jeg bodd nærmere, skulle jeg gjerne slått av en prat over kaffe. Ta vare på deg selv, Viggo! Er bare å ta kontakt om du vil prate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det alle sammen, det er jo bare en fase😊. Satser på det ikke blir for lenge til det står en mer moderne bmw her, inntil videre blir det nokk bare en praktisk bil med nokk seter og evt no superbillig med manuelkasse for å øvelseskjøre. Mener det er for galt at ungdommene ikke skal lære å kjøre gir bil😅

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • viggo E34 changed the title to 1988 E34 535ia, solgt.
10 timer siden, Mortenej skrev:

Der gikk den ja :)

Får krysse fingra for at han kommer i mål og bilen blir å se på veien.

Så da er det tomt for E34?

Nye planer/prosjekter på gang?

 

Første gang på 16år at jeg er helt uten e34 😅 fikk og rydda dugelig i garasjen 👌🏼

Planer videre får vi se, blir ikke no prosjekter inntil videre iallefall. Har en e39 530dat, så er ikke helt tomt for bmw😅 

I hovedsak så kjøres det hardt på boliglån, skal og bytte ut 7 setern i en større bil. Havner nokk på lang Caravelle eller Vito eller noe lignende da jeg skulle hatt 9 seter... 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, viggo E34 said:

Første gang på 16år at jeg er helt uten e34 😅 fikk og rydda dugelig i garasjen 👌🏼

Planer videre får vi se, blir ikke no prosjekter inntil videre iallefall. Har en e39 530dat, så er ikke helt tomt for bmw😅 

I hovedsak så kjøres det hardt på boliglån, skal og bytte ut 7 setern i en større bil. Havner nokk på lang Caravelle eller Vito eller noe lignende da jeg skulle hatt 9 seter... 🙈

Var ikke tomt for E34 det jeg så for meg når jeg var innom sist sommer. Men E39 er ikke feil det heller. fikk gleden av å prøve en grei 520 her i fjor høst. Godt i allefall at du har en bil med rett emblem i fronten.

Så får vi bare tilate at bussen kommer med annet emblem, men slik er det når en skal dra på et miniput lag ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...