Clarity Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 (endret) Var innom bjornoen her på forumet for en liten stund siden og fikk kodet lys og sett litt på NBT-prosjektet hans, kjempehyggelig fyr som trygt kan anbefales. Er på jakt etter felger, helst ikke alt for dyre, trenger felgtips. Sett mye på JR11, Style 95 osv. Tips, ris og ros er bare koselig. Endret Mars 28, 2022 av Clarity Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Gratulerer med ny bil og velkommen til forumet, på 20 innlegg er du vel regnet som ny Flott e91 med tøff bakende, liker eksosen! Ellers bra planer for bilen, selv om den ser bra ut slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Fin bil med stilig eksos! Lager den mye lyd? Og ikke minst; gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Gratulerer med fin E91 Ser du har mange bra planer for bilen. Husk å hold oss oppdatert etterhvert som ting skjer Leverer TRF stage 3 nå? trodde max var 2+, og det var ikke helt utviklet enda. Vurdert led i park lys (ringer) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 13 minutter siden, Gorg skrev: Gratulerer med ny bil og velkommen til forumet, på 20 innlegg er du vel regnet som ny Flott e91 med tøff bakende, liker eksosen! Ellers bra planer for bilen, selv om den ser bra ut slik den er Takk, synes også den ser bra ut som det er, men er alltid morsomt å pusle litt. 5 minutter siden, papertiger skrev: Fin bil med stilig eksos! Lager den mye lyd? Og ikke minst; gratulerer med ny bil! Eksosen lager ikke mye lyd nei, er fortsatt bakre lyddemper. Er TUV-papirer på det. Men skal fjerne partikkelfilteret, blir sikkert forskjell i lyden da. Har ikke lyst på noe spesielt med lyd, blitt for gammel til sånt. 1 minutt siden, Tollefsen skrev: Gratulerer med fin E91 Ser du har mange bra planer for bilen. Husk å hold oss oppdatert etterhvert som ting skjer Leverer TRF stage 3 nå? trodde max var 2+, og det var ikke helt utviklet enda. Vurdert led i park lys (ringer) ? Steg4 ble nettopp ferdigutviklet som jeg har forstått det, men ettersom jeg har automat var ikke det noe for meg. Han leverer vel Steg3 om han leverer Steg4? Har ingen ide. Om ikke det blir det 2+. Vurderer ikke LED nei, absolutt ALLE har det, synes faktisk det ser bedre ut med gult lys på svart bil, blir mye hissigere. Men skal bytte til nyeste lysmodul så jeg får justert opp ringene, så de blir klarere. Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 1 minutt siden, Clarity skrev: Takk, synes også den ser bra ut som det er, men er alltid morsomt å pusle litt. Eksosen lager ikke mye lyd nei, er fortsatt bakre lyddemper. Er TUV-papirer på det. Men skal fjerne partikkelfilteret, blir sikkert forskjell i lyden da. Har ikke lyst på noe spesielt med lyd, blitt for gammel til sånt. Steg4 ble nettopp ferdigutviklet som jeg har forstått det, men ettersom jeg har automat var ikke det noe for meg. Han leverer vel Steg3 om han leverer Steg4? Har ingen ide. Om ikke det blir det 2+. Vurderer ikke LED nei, absolutt ALLE har det, synes faktisk det ser bedre ut med gult lys på svart bil, blir mye hissigere. Men skal bytte til nyeste lysmodul så jeg får justert opp ringene, så de blir klarere. Ang lyd så kommer du til å høre ganske grei forskjell ved pådrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Flott E91! Godt løft fra stjerner dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 (endret) På 5.4.2016 den 10.31, Gabz skrev: Flott E91! Godt løft fra stjerner dette Tja, synes også nyere Mercedeser er feite jeg altså, men er bare vandt til gammel 210 drit så forandring fryder. Gamle dråget mitt, men blir ikke mye kappa fjærer på denne E91en da. Endret Mars 28, 2022 av Clarity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 Noen som har tips til noen feite felger? Vurderer JR11 atm. 9.5" foran et22 og bak 11" et25. Skal vel gå greit lavt om man valser i vei. Tanker om dette? Hyperblack eller matt black isåfall? Det eneste tempedekk kan skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Hyperblack ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 ET27 er vel grensa for subbing ser jeg flere skriver om man ikke valser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 39 minutter siden, Gorg skrev: ET27 er vel grensa for subbing ser jeg flere skriver om man ikke valser. Tror ikke ET22 foran er et problem, så gjelder det å velge dekk som ikke strekker så mye. Går vel greit med 225/35. Bak er derimot ET25 11" er litt kaotisk, så bare å valse som et helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 (endret) 1 time siden, Clarity skrev: Noen som har tips til noen feite felger? Vurderer JR11 atm. 9.5" foran et22 og bak 11" et25. Skal vel gå greit lavt om man valser i vei. Tanker om dette? Hyperblack eller matt black isåfall? Det eneste tempedekk kan skaffe. Må ha coilovers med camber og stivhet justering. 3grader camber bak, valsing, hardhet på max og velge stive fjærer på coilovers om du skal ha 11" Litt bedre plass i e91 enn e92* Endret April 5, 2016 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 4 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Må ha coilovers med camber og stivhet justering. 3grader camber bak, valsing, hardhet på max og velge stive fjærer på coilovers om du skal ha 11" Litt bedre plass i e91 enn e92* Er du sikker? Tror 11" ET25 265/30 skal fungere helt fint på E90/E91 LCI, bare du bretter og drar ut litt av hjulbuen. Begynner å bli usikker her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 25 minutter siden, Clarity skrev: Er du sikker? Tror 11" ET25 265/30 skal fungere helt fint på E90/E91 LCI, bare du bretter og drar ut litt av hjulbuen. Begynner å bli usikker her. Med msport understell så stakk felgen og dekket ca 4-5cm ut. Med coilovers og hjulstilling stakk det ca 3cm. Med 2.5 graders camber så stikker det fortsatt utforbi på min e92 hvertfall. Spør hvor stor forskjell det er på e91 lci da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå