sveigis Skrevet Desember 30, 2016 Share Skrevet Desember 30, 2016 Flott ting ordner seg for deg . Men det var ikke småtterier for demontering her :). Vifte er viktig hvertfall nå på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2016 Ja var mye som måtte demonteres 😊Vifta ligger godt gjemt bak cd spiller og luftkanaler. Men selve jobben er egentlig ganske grei å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2016 (endret) Ålreit med hel bil igjen Fjerna også boksen som ligger i midtkonsollen. Kjekt med et rom som faktsik kan brukes til noe Endret November 25, 2017 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 (endret) Et par vaskebilder Ser jo skyhøy ut på det siste bildet der. Men H&R 35mm er bestilt, så det vil vel hjelpe litt Endret November 25, 2017 av T.H.O sveigis og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Blank og fin den e61en din og sånt liker jeg.:). Hvordan fikk du av den boksen?Det kunne jeg og tenke meg. Tenker ikke så mye over det når jeg har sånn bil selv men må si disse bilene holder seg godt enda altså. La spesielt merke til det på det ene bilde der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 55 minutter siden, sveigis skrev: Blank og fin den e61en din og sånt liker jeg.:). Hvordan fikk du av den boksen?Det kunne jeg og tenke meg. Tenker ikke så mye over det når jeg har sånn bil selv men må si disse bilene holder seg godt enda altså. La spesielt merke til det på det ene bilde der . Takk. Joda den er blank og grei Er en del vaskeriper osv nå etter vinteren. Så må få handlet inn litt utstyr for å få tatt en skikkelig shine på den. Er det boksen i midtkonsollen du tenker på? Tror jeg gjorde noe sånt som det her http://www.instructables.com/id/Remove-BMW-phone-Cradle/?ALLSTEPS Var enkel å få ut, og kjekt å få et rom som kunne brukes til noe Ja E6x holder seg bra. Jeg har en tendens til å bli fort lei av bilene jeg har, men denne liker jeg bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 8, 2017 Forfatter Share Skrevet April 8, 2017 Henta en litt kjekk pakke på posten idag. H&R 35mm 😁 Klør i fingrene for å få det montert, men det må vente til bilen er eu godkjent. Skal inn til uka, så blir montering i påska hvis kontrollen går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 13, 2017 Forfatter Share Skrevet April 13, 2017 (endret) EU kontrollen gikk bra. Så da blir det montering av H&R Flere bilder kommer etterhvert Endret November 25, 2017 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 (endret) Nye stag til nivåreguleringa bak. Endret November 25, 2017 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 (endret) Siste bilde med original høyde Endret November 25, 2017 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 (endret) Ferdig montert. Syns det ble lavt nok i massevis for en bruksbil, så er glad for at jeg ikke kjøpte 50mm. Komfortmessig så er den noe stivere, men egentlig ganske lik sånn den var med originalfjærene. Så igrunn veldig fornøyd Endret November 25, 2017 av T.H.O Tommy H reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Dette ble veldig fint . Var det vsnskelig å justere stagene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 15, 2017 Forfatter Share Skrevet April 15, 2017 9 minutter siden, sveigis skrev: Dette ble veldig fint . Var det vsnskelig å justere stagene bak? Jo takk. Har stagene helt sammenskrudd nå, og det ser ut til at det ble ganske riktig i forhold til høyden foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 16, 2017 Share Skrevet April 16, 2017 Ble bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 17, 2017 Forfatter Share Skrevet April 17, 2017 Takk for det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå