Næssen Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 12 timer siden, AndeRsen94 skrev: Kjempe fin e60 tusen takk! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 blitt gjort litt diverse i helgen med bilen, fjerna hjelpefjørene bak blant annet og leppa har fått litt stell, med noen fine lag med glassfiber, og en haug av pussing bare få fin sparkla det, og lakkert nå Var også en tur på rudskogen på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Nice! Bare space litt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 6 timer siden, Gabz skrev: Nice! Bare space litt nå da tror kanskje bildene juger litt, siden trengs absolutt ikke spaces hadde det vært luft på bilen ja, kunne jeg gjort det, men er temmelig tight fitmen bak nå, må evt ha litt smalere dekk skal det gå å space mere. foran lurer jeg på å space ut en 5mm eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 Her har det skjedd litt igjen, vi i tbgstance arrangerte springmeet på dakota i år igjen på lørdag, helt rått oppmøtte, og masse bmw! Så en del bilder fra det, også har jeg fått gjort ferdig frontleppa mi, og fått montert den på bilen. dette blei helt latterlig lavt å kjøre med, men det går akkurat hehe også fått meg noen Hamann sentermerker til felga, men syns dem var finere uten, så dem er ikke montert. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Fin bil! Følger med her☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 On 30.4.2016 at 16.59, Christian Haugerud skrev: Fin bil! Følger med her☺️ Tusen takk! hyggelig å høre Skal prøve å få oppdatert her, så fort det skjer noe nytt. neste på planen er manifold bytte. forsterket manifold blei bestilt i går. Christian Haugerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Fikk litt lyst på e60 jenn når jeg så denne ser bra ut! Hvor brede er felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 On 5.5.2016 at 2.57, Robinsp skrev: Fikk litt lyst på e60 jenn når jeg så denne ser bra ut! Hvor brede er felgene? Tusen takk! bare å komme med bud det, alt er for salg for rett pris dem er 9" og 10". har veldig lyst til å bygge om til 11" bak, men det blir ikke før til vintern evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2016 Litt div bilder fra siste tia. blant annet fra Porsgrunn bilfestival, hvor jeg fikk prisen Best stance/best static har også fått ny forsterka manifold med pakninger og studs i posten. HenrikSolberg og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Feit. Mørkeste laminx som er lagt på frontlykter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 Rå e60 du har. Stod parkert rett ved siden av deg idag på treffet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 Fy, dette var virkelig flott velfortjent pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 On 19.5.2016 at 8.54, Clarity skrev: Feit. Mørkeste laminx som er lagt på frontlykter eller? Takk! nei, er faktisk biltemas røykfarga film dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 On 21.5.2016 at 0.19, sveigis skrev: Rå e60 du har. Stod parkert rett ved siden av deg idag på treffet . tusen takk! Stemmer, veldig pen din også! kunne ønske min var like strøken som din i karroseriet. dessverre en god del steinsprut og småbulker i min :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå