Gå til innhold

Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det Fahad :D 

Fusso er nok litt over gjennomsnittet vanskelig å buffe av ja, spesielt hvis man lar den stå og tørke på lakken lenge :)

Holdbarheten på Fusso er ganske bra har jeg hørt. Min har nå stått på i 3 måneder nå, og er fortsatt like bra. Fusso er så bra at dersom du kjører man kjører på motorvei i pøseregn, så er bilen helt tørr :) Anbefaler å handle inn den :) 

Den kommer til å gjøre en meget god jobb på den deilige X6'n din :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Dette ser bra ut Bimmerfan :) Det er så fint å se at vann perler seg på voksen, er selv veldig fornøyd med Swissvax Blue Weis :) 

Tusen takk for det Fredrik :D Skal definitivt prøve Swissvax også engang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innsats! Blank og fin bil! (Er glad jeg valgte mørke skinnseter i min bil når jeg ser hvordan barna griser til baksetet...)

Rensa du skinnsetene først? Hvordan gikk du frem? Dette ble ikke gjort da jeg hadde bilen inne på shining i helga pga. en forglemmelse... vurderer å gjøre det selv. Er det mye jobb? Mener han jeg hadde bilen hos sa han hadde brukt damprens da jeg hadde bilen inne i fjor høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Dweezil skrev:

Bra innsats! Blank og fin bil! (Er glad jeg valgte mørke skinnseter i min bil når jeg ser hvordan barna griser til baksetet...)

Rensa du skinnsetene først? Hvordan gikk du frem? Dette ble ikke gjort da jeg hadde bilen inne på shining i helga pga. en forglemmelse... vurderer å gjøre det selv. Er det mye jobb? Mener han jeg hadde bilen hos sa han hadde brukt damprens da jeg hadde bilen inne i fjor høst.

Tusen takk for det :D Mørke skinnseter kommer jeg også til å velge neste gang :)

Først så støvsugde jeg hele bilen inkl. seter selvsagt :P Deretter så renset jeg setene med swissvax leather cleaner og jobbet den inn med en børste som fulgte med. Deretter så smurte jeg inn setene med swissvax leather milk, og lot det stå noen timer slik at det skal trekke inn i porene til skinnet. Deretter tørket jeg av restene med en microfiber klut som fulgte med. 

Angående tidsbruk så kommer det helt an på hvordan du vil at resultatet skal bli. Jeg brukte ca. 2-3 timer på begge forsetene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har her, og ikke minst en lekker farge på interiøret. :) Fusso ville jeg også prøve, men de var selvfølgelig tomme når jeg skulle kjøpe. Får teste ut Collinite nå, og sjekke holdbarhet på den, så kanskje Fusso neste år. SW leather kit er helt konge, bruker det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, papertiger skrev:

Nydelig bil du har her, og ikke minst en lekker farge på interiøret. :) Fusso ville jeg også prøve, men de var selvfølgelig tomme når jeg skulle kjøpe. Får teste ut Collinite nå, og sjekke holdbarhet på den, så kanskje Fusso neste år. SW leather kit er helt konge, bruker det selv.

Tusen takk for det :D 

Jeg har hørt at collinite også er en meget god voks, men god holdbarhet og beadingeffekt. SW leather kit er et must :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, sveigis skrev:

Skal ikke kuppe tråden men jeg kan bekrefte at Collinite 845 er super :).

Lett og jobbe med og gir et knallbra resultat.

Jeg prøvde 476s nå, men er vel samme voks som 845 i fast form? Har brukt flytende meguiars nxt gen Tech wax tidligere, så kjekt å prøve noe nytt. Synes ikke den varte så lenge heller, så gleder meg til å teste holdbarheten på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...