Gå til innhold

x5 F15 sten sprut kanaler

modus
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer seriøst å montere stigbrett på min da disse er sort plast å litt bredere slik at di tar opp stensprut.

Ungene tråkker også på det lakkerte når dem går inn i bilen.

Ser ikke så verst ut..Google kelleners.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemt på min F10, men der var kanalene mer "sandblåste" og matte. Jeg fikk lakkert opp kanalene igjen og monterte så originale skvettlapper, det har hjulpet veldig :) Vet ikke om det vil hjelpe på en høy bil som X5.

Problemet er at det strøs med sand og grus mange steder, særlig i innlandet. Videre så produserer piggdekk ett veldig fint støv som over tid "sandblåser" kanaler og slikt. Utrolig irriterende :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvettlapper blir vel litt feil?😜

Min har jeg hatt siden november. Har ikke merket noe til problemet, enda. 

Men M-Performance flapsene bak har fått kjørt seg litt. Ser ut som om noe har gnagd på de :( 

Endret av figgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Vet ikke helt jeg... Synes matte kanaler fulle av sår er enda mer "feil" :P 

Ja, helt enig. Så en F15 her om dagen med sprutskader i luftehullene (ved hjulbuene). :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt uten sammenheng med X5, så monterte jeg skvettlapper på min E61 og angrer overhodet ikke. Bilen er mye renere og lakken får være på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Otis skrev:

Sånn helt uten sammenheng med X5, så monterte jeg skvettlapper på min E61 og angrer overhodet ikke. Bilen er mye renere og lakken får være på bilen.

Kan godt være det passer på E61. Jeg har sett skvettlapper på F15, synes ikke noe om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...