modus Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Til dere som har f15. Hvordan synes dere kanalene holder sek mot sten sprut? Har nå kjørt ca 5000km å mine ser ikke ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Ikke veldig bra nei, min har gått 60' og de er ganske slitte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Er ikke transparent film en måte å forebygge slike ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Har Performans film på kanelene(den sorte) Denne er ganske tykk men den er likevel helt pereforert :(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Vurderer seriøst å montere stigbrett på min da disse er sort plast å litt bredere slik at di tar opp stensprut. Ungene tråkker også på det lakkerte når dem går inn i bilen. Ser ikke så verst ut..Google kelleners. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Hadde samme problemt på min F10, men der var kanalene mer "sandblåste" og matte. Jeg fikk lakkert opp kanalene igjen og monterte så originale skvettlapper, det har hjulpet veldig Vet ikke om det vil hjelpe på en høy bil som X5. Problemet er at det strøs med sand og grus mange steder, særlig i innlandet. Videre så produserer piggdekk ett veldig fint støv som over tid "sandblåser" kanaler og slikt. Utrolig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 (endret) Skvettlapper blir vel litt feil?😜 Min har jeg hatt siden november. Har ikke merket noe til problemet, enda. Men M-Performance flapsene bak har fått kjørt seg litt. Ser ut som om noe har gnagd på de Endret Mai 1, 2016 av figgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 5 timer siden, figgen skrev: Skvettlapper blir vel litt feil?😜 Vet ikke helt jeg... Synes matte kanaler fulle av sår er enda mer "feil" figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Vet ikke helt jeg... Synes matte kanaler fulle av sår er enda mer "feil" Ja, helt enig. Så en F15 her om dagen med sprutskader i luftehullene (ved hjulbuene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Sånn helt uten sammenheng med X5, så monterte jeg skvettlapper på min E61 og angrer overhodet ikke. Bilen er mye renere og lakken får være på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 10 timer siden, Otis skrev: Sånn helt uten sammenheng med X5, så monterte jeg skvettlapper på min E61 og angrer overhodet ikke. Bilen er mye renere og lakken får være på bilen. Kan godt være det passer på E61. Jeg har sett skvettlapper på F15, synes ikke noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Mulig jeg montere stigbrett på min..blir vel den første i Norge i så fall sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 har jeg Montert orginale running bordas på min. Ble ikke så gærli synes jeg bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå