Gå til innhold

BMW 530d E61, Kjøpe?

tomerikv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vurderer å kjøpe en BMW 530d E61, er en nybakt far og ferdig å studere nå til sommeren og skal begynne å jobbe. Så trenger ei stasjonsvogn, men har lyst på ei som flytter seg når man trykker på gassen :D 

Noen som har noen tips hva en burde se etter? med tanke på pris, utstyr, feil og mangler, km-stand osv.

Setter pris på alle svar, takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest utstyr eller det du har lyst på selv, og så nyest som mulig som CrZyWiz sier.

Ellers så er det ikke mye forskjell mellom 09 og 10 modell, men nyere jo bedre. Men noen ganger så er 2010 modellene veldig overpriset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo dele min erfaring etter kjøp av e61 530d.

Jeg kjøpte min i oktober som var .En 2006 modell 530d  231 hk .

Dette er en bil jeg trygt kan annbefalle.:) .

Krefter i overflod,lavt drivstoff forbruk og komfort få biler kan måle seg med.

Men som alle andre biler er jo disse selvfølgelig ikke feilfrie og kan være dyyyyyrt og fikse.

Jeg regner med du har lest om svakheter på disse bilene ,så det gidder jeg ikke nevne .

Men,jeg gjenntar men:

Hvis du kjøper en bil som servicer er overholdt ,få eiere ,byr ikke dette på store problemer.

Sørg for å finne en som har tatt hyppige oljeskift og at Panorama er 100 prosent iorden.

Og ikke minst Msport .

Disse bilene er som regel godt utstyrt ,å her det bare å lete etter en som eventuelt spekket listen når bil var ny.

Jeg gikk for en 06 modell da disse  visstnok skal ha fått en oppgradering på visse områder.

Som de fleste sier så er jo så ny som mulig best,men sånn er det jo med alt.

I korte trekk,få eiere,bra vedlikehold=en bil du vil ha glede av.

Så summen blir:Gå og finn deg en e61 og gled deg til hver dag du skal ut og kjøre.

Det gjør nemlig jeg :)

Angrer ikke ett sekund på handel av e61 530d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...