Gabz Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Har en 2002 E39 sedan med takluke. Hvor mye styr er det å bytte til en i glass? Er et bare plug and play om jeg får tak i glasskasetten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Jepp, enkel sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Jeg har en glasslukekasett og løst glass om det er av interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Takk for svar! Er egentlig ikke prioritet enda så da kommer det an på pris Send gjerne en PM med hva du tenker deg for den så kan det jo hende. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 11 minutter siden, Gabz skrev: Takk for svar! Er egentlig ikke prioritet enda så da kommer det an på pris Send gjerne en PM med hva du tenker deg for den så kan det jo hende. har en du kan kjøpe for en billig penge jeg og, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå