Gå til innhold

Nypolert E92 - Gammel mann gjør så godt han kan.


Anbefalte innlegg

On ‎15‎.‎05‎.‎2016 at 21.02, BMWforalle skrev:

Tror jeg skal forsøke meg på litt farging. Jeg har har kit´et  fra SW så da er det lighterbensin og farge som gjenstår.

Det er ingen praktisk familiebil, men nå er kona og jeg nærmere sytti enn seksti år så transportbehovet er stort sett dekket. Når vi skal ha med små barnebarn låner vi både barn og bil med monterte barneseter. Enkelt og greit. Vi har barneseter selv også, men det er nesten et puslespill å få dem montert bak i bilen. Spesielt det som står i motsatt kjøreretning. Men det går i nøden. :-)

Mente da min bil, siden det er en stasjonsvogn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
On 13.5.2016 at 8.14, Gorg skrev:

Veldig fin e92!

Er det en 325i? Så jeg rett? 

Ta bilder av interiøret også :)

Endelig har jeg fått renset og behandlet skinninteriøret. :-o Jeg brukte Swiss Wax Leather Cleaner og Swiss Wax Leather Milk. Det tok sin tid, men jeg så jo på klutene at det var nødvendig med en skikkelig rens. Med musikk til arbeidet en vakker junikveld var det ingen utrivelig jobb, men jeg liker bedre å behandle bilen på utsiden. Må innrømme det.  :wink: Legger ved noen bilder som gir et visst inntrykk av interiøret. Begge vangene på framstolene er slitt som du ser og hodestøtten på førerplassen er også slitt. Ikke av tidens tann, men av hårstubbene jeg har i bakhodet. Skulle gjerne hatt en annen frisyre, men det er lite å ta av når det gjelder hodehår... :-( Men nå har jeg i alle fall vist hvordan det står til med interiøret med bilen. Fem år siden den ble registrrert 9. juni 2011. :-) Veldig fornøyd med bilen i alle fall.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Endret av BMWforalle
Feil navn på rensemiddel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...