danskiii Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2016 Kjøpt stabstag forran og bak, kommer med lasset til Liffi her på forumet i juli engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 (endret) Gårsdagens arbeid. Fortsatte arbeidet med kabelnett. For å få ut dette måtte kontakt vindusviskermotor kobles av så kunne likesågodt ta den ut. På dekselet derimot hang denne dingesebomsen, noen som kan si meg hva det er? Grillene måtte av for å komme til ledninger til høyre lykt og bæærte Ledningsnett endelig ute Så fant jeg ut panser var så mye i veien at det kunne likegodt skrues av Nyrer ute (får litt volvo feel uten den.. :/ ) Så fant jeg ut at radiator var holdt fast kun med stålvaier Håpte jo på det var annet enn solex som stod på, men den gang ei.. Skal renovere disse, men vil nok se meg rundt etter dobble 32/32/40/45 webere.. Endret Juni 10, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 (endret) Litt småting ble gjort igår. Fikk ut varmeviften Pedal sett Men ang gasspedal, er hengslen til denne sveis på? Må den kuttes ut? Å litt diverse i motorrom som luftfilterboks, coil, pluggkabler og panserlås Idag eller imorgen skal jeg til Voss for å hente en frontrute og bakplate så blir nok ikke noe jobbing idag. Bilen skal hellst opp på bukker kommende dager slik jeg kan få tømt alt av væsker o.l. Endret Juni 11, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Bra jobba uten tvil. E21 er den fineste 3 serien uten tvil og desto gøy er det å følge med på en tråd som dette .:) Det å se noen begynne på sånt og fullføre ,har jeg stor respekt for. Gjorde noe tilsvrende på en Ascona B i 98. Den slapp jeg lakkering på da den var fin i lakk og hjulbuer,men ellers brunt overalt. Når bilen var ferdig ,feiret jeg med Champagne og jeg som hater det danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 14 minutter siden, sveigis skrev: Bra jobba uten tvil. E21 er den fineste 3 serien uten tvil og desto gøy er det å følge med på en tråd som dette .:) Det å se noen begynne på sånt og fullføre ,har jeg stor respekt for. Gjorde noe tilsvrende på en Ascona B i 98. Den slapp jeg lakkering på da den var fin i lakk og hjulbuer,men ellers brunt overalt. Når bilen var ferdig ,feiret jeg med Champagne og jeg som hater det Takker! Hjelper alltids godt på motivasjonen med slike tilbakemeldinger! Hehe, ja blir vel champagne og bobler her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Gasspedalen sitter bare fast i et lite hakk i plasten. Bare å trekke ut bakover. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 Fikk hentet meg en frontrute idag, med original soting på topp, Samt en BMW refleks bakplate (ødelagte innfestninger i begge øvre hjørner og en knekk, men kan reparere tror jeg). Totalt til nette sum av 400,- så tror jeg gjorde en grei deal der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Lagt bestilling på halv bakplate til 323 idag, 145 euro inkl frakt fra polen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 Skulle ikke jobbe idag egentlig, men ble da litt venter på bukker den skal stå på så lite så skjer for tiden.. Varmevifteboks, eller hva den heter, ute samt gasspedal Spylervæsketank også ute. MAngler bare radiator, bremsekraft forsterker og rattstamme nå, så kommer motor ut og girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 Fant en lekker E21 på nett, skal man ha rød bil kanskje? StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Jøsses so du styre på Men detta blir nok bra til slutt når alt e ferdig danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 9 timer siden, RF91 skrev: Jøsses so du styre på Men detta blir nok bra til slutt når alt e ferdig Ja krysser fingrene for det, mye arbeid om ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 Ingen jobbing idag, men litt deler ankom fra polen Pakninger til vinduene bak, bakrute, dørhåndtak og bremseskjold Begynner å bli fullt i kjellerboden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Ny dag, ny innsats Motor skal nå være helt fri i toppen for kabler, slanger, osv så nå gjenstår eksos og mellomaksling. Satser på å få skrudd det løs imorgen men skal holde litt grilling sov her i helgen så altformye blir ikke gjort Satt først bilen på stylter Men etter litt tenking så ble den satt på blokker. Litt mer stabilt når den står på grus å det kan løpe 3 små energi klumper rundt her Radiator forsvant Løsnet bremsekraft forsterker, tok av hovedsylinder og bremsevæske beholder, samt løsnet rattstamme fra tannstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 All respekt for å ha tatt på deg et slikt prosjekt følger! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå