Malijandro Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 (endret) Da fikk jeg også koblet opp ELM327 OBD2 kontakt med Torque Pro app på Eonon spilleren! Meget fornøyd med funksjonene jeg fikk på spilleren nå!.. Har også knipset noen bilder i dag med taket oppe, siden det har vært grått og trist her i Drammen! Jeg vurderer også senkesett på bilen, syns den er altfor høy forran iforhold til bak!.. Hva burde jeg få for? Senkefjærer, eller coilovers?.. Endret Juni 30, 2016 av Malijandro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 pen bil! likte kombinasjonen med sorte detaljer og lyst interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 Takk Takk! Veldig fornøyd med kombinasjonen med sorte og lys interiør, litt krevende å holde det rent, men får bare overleve det! Har jo vært lenge på jakt etter noe liggende, egentlig 325 med manuel og lav KMstand, så da slo jeg til den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 8 timer siden, Malijandro skrev: Takk Takk! Veldig fornøyd med kombinasjonen med sorte og lys interiør, litt krevende å holde det rent, men får bare overleve det! Har jo vært lenge på jakt etter noe liggende, egentlig 325 med manuel og lav KMstand, så da slo jeg til den! Sort skinn blir like fort møkkete, det er bare lettere å se på lyst desverre. Jeg har det bare som unnskyldning for å pleie interiøret litt oftere, som er kos. Deilig å ha nybehandlet skinn flere ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Lekkert. F.eks Eibach har fjører som senker litt mer framme enn bak, slik at det ser "riktig" ut. Så lenge du bare skal ha moderat senking ville jeg gått for fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Lekker bil, tror ikke jeg har sett denne sortfargen, hvordan er den? Invidual kan slå begge veier, fra lekkert til tacky. Fjerning av rattet var absolutt vellykket. fin drivlinje også, sommeren blir uansett mye bedre i en cab - kos deg og gratulerer med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 2 timer siden, Ron Jeremy skrev: 3 timer siden, Gorg skrev: Sort skinn blir like fort møkkete, det er bare lettere å se på lyst desverre. Jeg har det bare som unnskyldning for å pleie interiøret litt oftere, som er kos. Deilig å ha nybehandlet skinn flere ganger i året. Du sier noe der ja! Hva bruker du til å behandle skinnet med?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 3 timer siden, [space] skrev: Lekkert. F.eks Eibach har fjører som senker litt mer framme enn bak, slik at det ser "riktig" ut. Så lenge du bare skal ha moderat senking ville jeg gått for fjører. Hmm, burde jeg eventuelt bytte ut demperne også, eller vil M-dempere takle senkefjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 M-demperne vil fikse det bra. Husk i så fall å bestille fjører som passer til demperne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 1 time siden, Malijandro skrev: http://swissvax.no/leather-care-kit-forte.html Det kitet inneholder det du trenger for lyst skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Takk Gorg! Da er svissvax leather kit bestilt! vært på ferie, så har vært litt stille! Har ikke fått gjort så mye med bilen, bortsett fra å sote frontlyktene!. Også har jeg satt på "Krok". Syntes det ble litt smuudere utseende!.. Ellers bruker bilen litt Olje, noe som kunne skyldes veivhusventilasjonen! Alt av slanger og filteret er kjøpt! Mye jobb å bytte det, eventuelt noe jeg burde sjekke i samme sleng?.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå