pervik Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Noen som har vært borti at det ikke er mulig å låse bilen med å holde på rillene som er på håndtaket? Det er ikke noe problem med å låse den opp, men den reagerer ikke når jeg holder fingeren på rillene. Har byttet batteri på nøkler, så det er ikke det. Gjelder F10. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Det begynner å bli kjent at på både F10/F11 at den dingsen ryker og må skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pervik Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 3 minutter siden, Reef89 skrev: Det begynner å bli kjent at på både F10/F11 at den dingsen ryker og må skiftes. Er det ikke litt rart at den fungere når jeg skal låse opp da? Noen som vet pris på rep? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Gikk litt fort i svingen her, trodde du mente at sensoren ikke fungerte hverken på låsing eller åpning. Men det er jo uansett et problem med den da den kun fungerer på en av delene. Endret Juni 15, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 De har en tendens til å kun fungere ved opplåsing (tar i dørhåndtaket eller fysisk drar i det). Håndtaket er allikevel defekt om det ikke er noen kommunikasjon ved berøring av rillene. Velkjent problem på F01/F1x, elendig patent/kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Jeg opplever det samme noen ganger. Det hender at jeg må trykke veldig hardt for å få det til men å låse opp er ikke noe problem Endret Juni 15, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Har samme problem med min bil. defekt sensor i førerdør. Skal inn til Bavaria til uka å bytte håndtak, pris ca 4.500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå