Gå til innhold

e39 540iat


Anbefalte innlegg

  • 11 months later...

Lenge siden eg har skreve noko her ser eg :whistle: tok av skiltene når vinteren kom og har venta til no for å slippe halve årsavgifta. Måtte bytte bunnpanne og stramme oljepumpeboltene, og var spent på om det låg nokon kjedeguide biter i panna. Og det gjor det jo ](*,) typisk feil på M62 at guidene ryker, så no får eg bestille guide kit :uh:

20170703_205357.jpg

20170703_210643.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig, men bra du fant ut av det. Er som du sier en kjent feil på disse :( 

Er litt jobb som tar tid, men skal vel være kurrant om man har utstyret for å stille kammen når det skal monteres tilbake :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye langkjørt men er gått 201000 km, blir endel jobb, men skal vel gå greit, kortid det blir veit eg ikkje, tror Ikkje det er så veldig gale, som du sier så er det en beskjeden liten bit x) men vet ikkje om det har rennt ut biter med oljen som ble byttet. Skal prøve å dokumentere jobben når den tid kommer, vet mange med M62 gruer seg til den jobben.:wink: Som du sier Carlsius så var det bra eg fant ut av det ja :P, men har hatt mistanke lenge, er så utrolig typisk feil.

Endret av bimmerole94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha finnes en del detaljerte poster om den jobben, og det ser ut til å være sinnsykt mye jobb haha :P I hvertfall hvis du har Vanos :P Får håpe at jeg ikke finner noe nå, og at en ny kjedestrammer kan hindre at det skjer med det første på min i hvertfall :P

Du får ha lykke til uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, DanielStance skrev:

Haha finnes en del detaljerte poster om den jobben, og det ser ut til å være sinnsykt mye jobb haha :P I hvertfall hvis du har Vanos :P Får håpe at jeg ikke finner noe nå, og at en ny kjedestrammer kan hindre at det skjer med det første på min i hvertfall :P

Du får ha lykke til uansett :lol:

Byttet kjedestrammeren på min, men vet ikkje om biten kom før eller etter.

Takk for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...