Kjennern Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg med å lage FSC kode til kart oppdatering. Har lest litt om hva som trengs, men finner ikke igjen e-net kabelen min så har vel insett at jeg trenger litt ekspert bistand her kjører gjerne en tur for å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 (endret) Jeg har mulighet i kveld, holder til i Oslo. Send meg en PM i såfall Endret Juli 8, 2016 av Makky123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 Takk for super service hyggelig å møte forum medlemer også. Nå er bilen ferie klar: danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 hvilke programmer bruker du? Jeg har lastet ned masse forskjellige, og får ikke det til... Har lest DE.fsc fra bil med Esys, men uansett hvilke program jeg prøver å åpne den i får jeg opp ugyldig fsc-fil. Evt kan jeg sende deg filen, så du kan se om du får åpnet den, og kanskje kan mekke en kode for kartoppdatering...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Hvis filnavnet ditt er DE.fsc, så er det feil. Filnavnet skal inneholde vinnr, og det må "konverteres" før du kan legge den inn i en kode generator. Har svart i tråden du laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Om jeg leser riktig: Må man bruke disse kodene ved oppdatering av kart i en ett år gammel, norsk bil? Hadde tenkt til å oppdatere kartene i min bil en dag, da jeg ser jeg kan laste ned kartene fra Connected drive-portalen til BMW. Eller er det uten problemer derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Hvis jeg har forstått det riktig, så trenger du ikke kode når det oppdateres direkte fra app-portalen. Gi oss en oppdatering på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 On 27.8.2016 at 12.24, Makky123 skrev: Hvis jeg har forstått det riktig, så trenger du ikke kode når det oppdateres direkte fra app-portalen. Gi oss en oppdatering på resultatet Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 On 27.8.2016 at 12.24, Makky123 skrev: Hvis jeg har forstått det riktig, så trenger du ikke kode når det oppdateres direkte fra app-portalen. Gi oss en oppdatering på resultatet Trengte ingen kode da jeg lastet ned fra Connected Drive-portalen. Funker som fjell. Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå