Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg med å lage FSC kode til kart oppdatering. Har lest litt om hva som trengs, men finner ikke igjen e-net kabelen min så har vel insett at jeg trenger litt ekspert bistand her :) kjører gjerne en tur for å få det til.

Skrevet (endret)

Jeg har mulighet i kveld, holder til i Oslo.
Send meg en PM i såfall :)

Endret av Makky123
  • 1 month later...
Skrevet

hvilke programmer bruker du? Jeg har lastet ned masse forskjellige, og får ikke det til... Har lest DE.fsc fra bil med Esys, men uansett hvilke program jeg prøver å åpne den i får jeg opp ugyldig fsc-fil.

Evt kan jeg sende deg filen, så du kan se om du får åpnet den, og kanskje kan mekke en kode for kartoppdatering...?

Skrevet

Hvis filnavnet ditt er DE.fsc, så er det feil. Filnavnet skal inneholde vinnr, og det må "konverteres" før du kan legge den inn i en kode generator.

Har svart i tråden du laget :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Om jeg leser riktig: Må man bruke disse kodene ved oppdatering av kart i en ett år gammel, norsk bil? Hadde tenkt til å oppdatere kartene i min bil en dag, da jeg ser jeg kan laste ned kartene fra Connected drive-portalen til BMW. Eller er det uten problemer derfra? 

Skrevet

Hvis jeg har forstått det riktig, så trenger du ikke kode når det oppdateres direkte fra app-portalen.

Gi oss en oppdatering på resultatet :)

Skrevet
On 27.8.2016 at 12.24, Makky123 skrev:

Hvis jeg har forstått det riktig, så trenger du ikke kode når det oppdateres direkte fra app-portalen.

Will do!

• 2 weeks later...
Skrevet
On 27.8.2016 at 12.24, Makky123 skrev:

Trengte ingen kode da jeg lastet ned fra Connected Drive-portalen. Funker som fjell. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...