osteper Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 (endret) Har hatt bilen i over 3 år nå, og er svært fornøyd. Er en E39 525tds manuell 1998 mod. Har ikke store planene for den fremover da jeg allerede har gjort det meste jeg hadde planer om. Tenker å montere coilovers, leppe forran og litt småstæsj. Muligens chippe den for å få litt mer fres. Må også ta litt rust som har kommet her og der, har allerede fått tatt litt. Ting jeg allerede har gjort: -M5 fangere forran og bak -Facelift-lykter forran -Bytta vanvittig mye slitedeler -M-sportratt og girkule (Ettermontert cruisecontroll/MFL funksjoner) Slik den så ut når jeg kjøpte den: Slik den ser ut nå: Endret Juli 29, 2016 av osteper danskiii og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Så ut som et fint utgangspunkt Spent på nå-bilder (det ene du posta funker ikke). Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 5 minutter siden, Gabz skrev: Så ut som et fint utgangspunkt Spent på nå-bilder (det ene du posta funker ikke). Følger! Takk for det Åja fillern, funker det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Der, ja. Få ut flere da Litt vanskelig å se på det. Men ser veldig hel og fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 (endret) 11 minutter siden, Gabz skrev: Der, ja. Få ut flere da Litt vanskelig å se på det. Men ser veldig hel og fin ut! Lagt ut noen flere nå, skal se om jeg får tatt noen bedre etterhvert. Er stort sett greit, men er en del rust her og der som må tas! Endret Juli 28, 2016 av osteper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Nice Bare få senket nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 Nå, Gabz skrev: Nice Bare få senket nå da? Jepp må få gjort det, er veldig høy nå! Men førsteprioritet er å få bytta noen bærearmer forran og styrestag + 4-hjulskontroll da den er veldig ubestemt i svinger for øyeblikket. Virker som den overstyrer, selv om den ikke gjør det. Rett og slett ekkel å kjøre. Så satser på at det løser det, så blir det coilovers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Et lite tips er eventuelt å ta coilovers samtidig da du uansett må ha firehjulskontroll etter de uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 22 minutter siden, Gabz skrev: Et lite tips er eventuelt å ta coilovers samtidig da du uansett må ha firehjulskontroll etter de uansett Ja har tenkt litt på det, men det står litt på økonomien for tiden. Fattig student skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Mmm, manuell tds er sexy. Har du gjort noe med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 11 timer siden, Shattered skrev: Mmm, manuell tds er sexy. Har du gjort noe med motoren? Ikke foreløpig, mesteparten av penga har gått til vedlikehold. Eneste jeg har gjort er å justere opp dieselmengen litt i DIS. Men etter jeg har fått ordna forstillinga, coilovers og fått bytta motorfestene blir det nok gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Savner gamlebilen min tds manuell uten utstyr, men var god som faen å kjøre. Den var riktignok tuna opp tol steg2 av TRF Den går i Vennesla om jeg husker riktig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 pen bil litt senk nå så blir det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 26 minutter siden, Shattered skrev: Savner gamlebilen min tds manuell uten utstyr, men var god som faen å kjøre. Den var riktignok tuna opp tol steg2 av TRF Den går i Vennesla om jeg husker riktig nå Hehe ja husker tråden din fra MP! Kalte meg "v1ruZ" på den tiden. Gikk nok greit den da ja tenker jeg, vurderer TRF jeg og. 11 minutter siden, Freakshow skrev: pen bil litt senk nå så blir det bedre Takk! Ja gjør mye det! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Pen bil! Deilig å se flere E39 sedaner her på forumet. Skal følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå