Daniel80 Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Appropo skamsenking. Jeg kjørte dette justerbare settet på min E91, og den måtte jeg skru på høyeste høyde for å i det heletatt kunne bruke bilen til daglig. Den ble så sykt lav med det settet, så tror den "60mm" senkingen de påstår må være helt ute. Ikke spesielt behagelig å kjøre med, men veldig lavt Schmiedmann.no Gevind-undervogn -HD VALUE LINE 3.04- højdejusterbar for 60MM + bag 40MM 4345,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Man bør virkelig kontrollere hjulstilling etter å ha byttet, enda man ikke skal godkjenne, samt at det ofte er veldig lurt å bytte litt småting samtidig. Bytter man selv så kan man sikkert lande på 5-6k, setter man det bort til andre så blir det 7-10k. Dette med relativt billige sett. Mange som ser senkesett til 2-3k og tror at det er det av kostnader, som regel er det litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Sjekk ut disse http://www.jomcoilovers.co.uk/ Bestilte et sett for å teste på en e36, fungerte overaskende godt, litt stumpete og rimelig stivt men hva kan en forvente til under 2500,- inkl. avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 (endret) fjerne fjører er nok ikke å anbefale, så sant du ikke planlegger å kjøre helt rett fram på 100% strøken asfalt uten en eneste hump eller dump Endret August 3, 2016 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå