Gå til innhold

2004 E46 Touring M sport


Anbefalte innlegg

da e bilen på Bil i nord. funny story.. naf frakta den dit. pga dynamo tok kveld midt i byen. Sku hente nøkkeln der idag.. men så hadde dem lagt den på feil bilhjul. dem hadde næmlig 2 stykk 3 serie som va PP regga. å hadde selvfølelig klart å legge nøkkel på feil bil.. Så hadde den bilen blir henta å kjørt derifra.. deretter hadde dem fræsa der.. Men dem hadde selvfølgelig bestilt ny nøkkel.. når dem får nøkkel så ska dem bytte dynamo og fikse eksos. deretter eu kontroll.. evt mangler tar dem også.. Blir også bytta airbag. gratis. fikk brev at airbagan på disse va dårlig. 

 

så e det bare å smøre seg me tålmodighet å vente på å hent en EU ok bil 😊

Endret av Chris11slett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Selvfølge va låsekassa på døra ødelagt, så bil i nord mene eneste måte å komme seg inn i bilen på, er å knuse ruta.. Å at dørere på disse bilene ikke kunne pumpes ut me luftpute.. dem kan jo bare glemme at eg ska betale for ny rute.. anbefale ingen å ta bilen sin til Bil i Nord Harstad. Det e jo bare rot me dem.. 

Endret av Chris11slett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

det e helt utrolig.. bilen står enda på bil i nord.. mer useriøse sjappe ska du leite længe etter.. stått en mld dær snart. å det e eneste dem har klart å gjøre er å rote bort nøkkeln samt knuse ruta 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt utrolig.. fikk tilsendt ett bilde idag. eg savne stort å kjøre biln. har ett sett 19" bbs lm på handa eg vurdere å kjøpe ;)

 

8.5"

blir å kjøpe 2 stykk 9.5" eller 10" vis eg finn

 

 

received_10154356923521782.jpeg

Endret av Chris11slett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig fått bilen hjem etter at den har stått i 1 måned hos Bil i nord harstad.. blir aldri ta bilen dit mer. 

Bilen er fortsatt ikke Eu godkjent. venter på regulator til dynamo. var 3 uke leveringstid..ska få bytta eksos, stramma brækket så ska jo være klar for EU. blir også å bestille nye skilt.

Har fått seg en vask, sorte nyrer på igjen og fjerna skvettlapper framme. 

20170521_141651.jpg

20170521_141633.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...