MarcusSteffensen Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 (endret) Da blei det plutselig ''ny'' bil på meg. var egentlig ikke planen, men blir nå å selge E91. Stor takk til @Slavearbeider'n for å ha reist sta å sett/testen og ordnet papir for meg. satser på jeg blir fornøyd når han henter meg på Gardemoen 08.00 i 330'n min(10.08.2016) Generell info (ikke mye utstyr) BMW e46 330CI 2001 143000 km på tellern 5-trinn manuell 1 eier før meg Svart delskinn (elektriske seter med memory) Xenon lys Planer (kommer mer) Hellakkering Shadowline Foliere interiørlister Fjerne bulker Lakkere lyktene svart innvendig Gjort Girkule og shortshift Muffler delete CSL bakluke Oransje lykter rundt om Coilovers Artec MS18 Svarte nyrer M-tech2 sideskjørt M speil M-tech 2 original bakfanger M3 framfanger Svart taktrekk Nytt ratt Endret Oktober 19, 2016 av MarcusSteffensen kortsluttning og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 (endret) Her kom det tråd, ja Sendte faktisk melding på denne selv, mye bil for penga. Blir spennende å se hvordan den blir i ditt eie, blir helt sikkert rå! Planene ser jo veldig bra ut de. Endret August 10, 2016 av Gabz MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Grattis! Blir veldig bra dette prosjektet her, selvom den er bra fra før Her må du passe på sertifikatet, lyden blir nok vanedannende Vil bare trykke på mer og mer MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Følger selvfølgelig med her MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Dette blir bra Marcus, nå har du kommet deg i riktig bil med riktig karroseri. Har jo fått en fin motor med karroseriet også, hehe. Enste som er synd er at den mangler 6. giret. Men, men, man kan ikke få alt her i verden. Bare få utbedret det vi snakka om så begynner det å nærme seg. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Dette blir uten tvil bra MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 2 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Dette blir bra Marcus, nå har du kommet deg i riktig bil med riktig karroseri. Har jo fått en fin motor med karroseriet også, hehe. Enste som er synd er at den mangler 6. giret. Men, men, man kan ikke få alt her i verden. Bare få utbedret det vi snakka om så begynner det å nærme seg. Er vel ikke så omfattende å eventuelt bygge om heller, er det vel? Kasse, diff og drivaksel kanskje? Slenge på kompressor og da, selvfølgelig MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 For prisen på deler og arbeidet med å bytte kunne han heller ha kjøpt en 330i med 6-trinns Flott potensiale i bilen der, til den prisen kan det vel sjeldent gå galt uansett. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Finnes vel noen billige bruke og Må jo ut en eller annen gang når clutch skal byttes, for eksempel. Og får jo igjen for det i gjensalgsverdien. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 Halloen alle😁 sitter nå i bilen på vei hjem. Funnet litt bulker underveis... Sann dere vet så vant jeg budrunden med 95000,- og synes det er på håret til verdt det med tanke på alt som må gjøres latttterlig mange småbulker kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Virker som en veldig grei pris det MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 (endret) da var bilen endelig hjemme. har altfor mye å gjør bulkut blir rik på denne. fjernet skiltrammer med en gang jeg kom hjem skrik ut om noen finner: M-tech 2 front M-tech 2 bak Sideskjørt CSL bakluke Coilovers Endret August 10, 2016 av MarcusSteffensen williamwiers, Tollefsen, Slavearbeider'n og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 12, 2016 Forfatter Share Skrevet August 12, 2016 (endret) Update! fått lykter rundtom, studs, nyre, emblem og overgangsringer til høytallere Kom også termostaten, olje og oljefilter idag storfornøyd nå som jeg fant ut det såvidt er rust! Endret August 12, 2016 av MarcusSteffensen Slavearbeider'n, Marius2002, Bendik Kjellevold og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 Niice! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Veldig bra Nå til det store spørsmålet, hvordan syns du den er å kjøre sammenlignet med gammelbilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå