hanzhe Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Har du halogen er det ikke så kostbart å kjøpe flett nye facelift-lykter. Reflektoren blir jo slitt med tida uansett. Og preface-lyktene er rimelig fæle spør du meg Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Enig med Hanzhe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 51 minutter siden, hanzhe skrev: Har du halogen er det ikke så kostbart å kjøpe flett nye facelift-lykter. Reflektoren blir jo slitt med tida uansett. Og preface-lyktene er rimelig fæle spør du meg 43 minutter siden, Shattered skrev: Enig med Hanzhe! Har dere elle kjenner noen som har, eller vet om hvor jeg kan få noen originale facelift halogen så gjerne si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Koed selger til ca 4000 kr paret, helt nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 Nå, Shattered skrev: Koed selger til ca 4000 kr paret, helt nye. Pusser nok heller opp noen gamle tenker jeg, 4000 er grei pris men prøver noen brukte tror jeg først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 Sikkert dumt spørsmål men: Hva er forskjellen utseendemessig påfacelift halogen og xenon lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Nå, danskiii skrev: Sikkert dumt spørsmål men: Hva er forskjellen utseendemessig påfacelift halogen og xenon lykta? Ser ikke forskjell på lykta på utsiden. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 12 minutter siden, danskiii skrev: Sikkert dumt spørsmål men: Hva er forskjellen utseendemessig påfacelift halogen og xenon lykta? Mener å huske at du ser det på baksida av lykta, på framsida er de klin like. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 20 minutter siden, Poppy skrev: Ser ikke forskjell på lykta på utsiden. 9 minutter siden, Shattered skrev: Mener å huske at du ser det på baksida av lykta, på framsida er de klin like. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Halogen: Xenon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Halogen: Xenon: Hehe tusen takk Litt vanskeligere å se om ikke pærer står i kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Nja, du ser forskjellen da og Bare litt vanskelig å forklare da, haha. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 Hva er forskjellen på innfestningen til dempere for sedan og touring? tenker på kjøpe noen brukte coilovers, men dem er til sedan, så lurer på om dem passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 4 minutter siden, danskiii skrev: Hva er forskjellen på innfestningen til dempere for sedan og touring? tenker på kjøpe noen brukte coilovers, men dem er til sedan, så lurer på om dem passer.. Forran er jeg litt usikker, muligens det er likt. Men bak er det et helt annet opplegg. Fjørene og demperene sitter ikke sammen slik som på sedan. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 3 minutter siden, osteper skrev: Forran er jeg litt usikker, muligens det er likt. Men bak er det et helt annet opplegg. Fjørene og demperene sitter ikke sammen slik som på sedan. Takk for raskt svar osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå