danskiii Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 1 time siden, Shattered skrev: Vurderer å legge ut bilen min sjæl, men det koster vel ganske mye om jeg ikke husker feil? Problemet mitt er at jeg har blitt så glad i den at jeg ikke vet om jeg klarer å selge den Kosta vel 300 ish for 60 dager. Vi kan bytte først så får du ikke den følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Haha, har du manuell tds altså? Lite lyst på autolat i neste bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 39 minutter siden, Shattered skrev: Haha, har du manuell tds altså? Lite lyst på autolat i neste bilen min niks, autolat desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 20 minutter siden, danskiii skrev: niks, autolat desverre Vet, det var poenget Hadde manuell kasse i 525tds, justert noe av trf (steg 2), det var en knallgod bil selv om den nesten ikke hadde utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 3 timer siden, Shattered skrev: Vet, det var poenget Hadde manuell kasse i 525tds, justert noe av trf (steg 2), det var en knallgod bil selv om den nesten ikke hadde utstyr! utstyr kan ettermonteres! eller hva @RemyNG Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Alt utstyr kan monteres ja 😁😁 gjort selv på min som ikke hadde noe utstyr. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 10 minutter siden, RemyNG skrev: Alt utstyr kan monteres ja 😁😁 gjort selv på min som ikke hadde noe utstyr. akkuratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Og det meste av utstyret er billig i innkjøp og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 Litt smakebiter, kommer fort mere når ting er 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Det blir altså ikke salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 4 minutter siden, Shattered skrev: Det blir altså ikke salg? Null respons, bokstavlig talt, så ser dårlig ut. Uansett så vil disse oppgraderingene nok gjøre bilen mer appellerende til den yngre garde av bilkjøpere typ førstebilskjøpere, så kjører bare på neste skritt blir å få tak i nye kyllingbein slik jeg kan få på coiloverne. Skal sette på en liten lyddemper før bakpotta også, da lyden ble litt høyere enn hva jeg gidder å høre på til hverdags Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 3 timer siden, danskiii skrev: Null respons, bokstavlig talt, så ser dårlig ut. Uansett så vil disse oppgraderingene nok gjøre bilen mer appellerende til den yngre garde av bilkjøpere typ førstebilskjøpere, så kjører bare på neste skritt blir å få tak i nye kyllingbein slik jeg kan få på coiloverne. Skal sette på en liten lyddemper før bakpotta også, da lyden ble litt høyere enn hva jeg gidder å høre på til hverdags Du planlegger å prøve å selge den som typisk ungdomsbil, da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 37 minutter siden, Shattered skrev: Du planlegger å prøve å selge den som typisk ungdomsbil, da eller? Nja, hva vil nå det si egentli? Litt lavere, og litt nyere biter her og der blir det, men skal prøve holde den clean, og ikke noe unødvendig skiit som jeg tenker er mer ungdomsbil.. nada soting i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Tenkte på senk, større rør i baken osv Tja, synes ikke soting av ruter er det verste, 50 wunderbaum i frontruta er vel verre (spesielt i en salgsannonse)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 4 minutter siden, Shattered skrev: Tenkte på senk, større rør i baken osv Tja, synes ikke soting av ruter er det verste, 50 wunderbaum i frontruta er vel verre (spesielt i en salgsannonse)... Ja røret i baken er ikke akuratt så "voksent" men selve motoren gir fra seg en del brumming, og syns eksosen skal matche litt i hvert fall. Dieselstuss liker jeg også så lenge den blir holdt diskret og ikke stikker laaangt ut som flere gjør. Skal ta bilde hvordan det ser ut her, men må få justert den lengre opp først da den henger litt lavt nå samt brummer litt mye.. Selv om det er litt gøy da i tunneler Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå