danskiii Skrevet September 30, 2016 Forfatter Share Skrevet September 30, 2016 trenger nytt flexrør, noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 Fått opp airbag lys uten noen spesiell grunn, hører avogtil knirking fra rattet når jeg svinger, kan det være simmerring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Er vel best å ta diagnose så slipper du å gjette deg fram Du har jo også diverse standard feil på E39 som kan være en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 18 minutter siden, DanielStance skrev: Er vel best å ta diagnose så slipper du å gjette deg fram Du har jo også diverse standard feil på E39 som kan være en mulighet. Ja har ikke peil på hva som er standard feil, men ja, må få diagnose! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 4 minutter siden, danskiii skrev: Ja har ikke peil på hva som er standard feil, men ja, må få diagnose! Kan være sensormatte i passasjersetet, men det blir bare gjetting.. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Noen som kan si meg hvorfor det er fjærer på flexrøret på downpipe til E39 525tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 (endret) Nye skilta på, gidde en litt bedre look forran og bak må bare få tak i noen som ka polere lyktene bak, samt få tak i siste facelift hovedlykten.. Fikk også byttet ut flexirøret da det lakk og var modent for å byttes ut! Ble fra biltema, var en del lengre så måtte måle og modifisere litt Endret Oktober 6, 2016 av danskiii Fluga reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 Da har jeg endelig fått montert og kodet inn lcm 3 samt us blink. osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Noen som vet hvilken farge frostvæske jeg skal ha til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Regner med blå, men sjekk den som er på fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 10 timer siden, Shattered skrev: Regner med blå, men sjekk den som er på fra før Så utrolig rød ut den som var på, men tro nesten det er tomt i tanken her altså så vanskelig å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 Jeg har plutselig sist uke begynt å få enormt med "ladestøy" fra turbo. Samt når jeg stopper bilen så kommer det virkelig mye eksoslukt rundt selve bilen. Kommer også mens jeg kjører og er veldig ubehagelig. Kan dette være tett katalysator? Eller kanskje slange inn til turbo som har sprekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 1 time siden, danskiii skrev: Jeg har plutselig sist uke begynt å få enormt med "ladestøy" fra turbo. Samt når jeg stopper bilen så kommer det virkelig mye eksoslukt rundt selve bilen. Kommer også mens jeg kjører og er veldig ubehagelig. Kan dette være tett katalysator? Eller kanskje slange inn til turbo som har sprekk? Du kan jo høre i dieseltråden, jeg husker i hvert fall at bilen min bråkte fælt da turbo gikk, det var en ulyd som fulgte turtallet. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 11 timer siden, danskiii skrev: Jeg har plutselig sist uke begynt å få enormt med "ladestøy" fra turbo. Samt når jeg stopper bilen så kommer det virkelig mye eksoslukt rundt selve bilen. Kommer også mens jeg kjører og er veldig ubehagelig. Kan dette være tett katalysator? Eller kanskje slange inn til turbo som har sprekk? Sikker på at du hadde riktig dimensjon på det flexirøret du kjøpte fra biltema? Jeg hadde en a4 b5 diesel en gang i tiden og byttet over til flexirør fra biltema og da fikk jeg samme problemet som deg. Det luktet fært og kom mye ladestøy. Men ingen ulyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 49 minutter siden, Enes Yakici skrev: Sikker på at du hadde riktig dimensjon på det flexirøret du kjøpte fra biltema? Jeg hadde en a4 b5 diesel en gang i tiden og byttet over til flexirør fra biltema og da fikk jeg samme problemet som deg. Det luktet fært og kom mye ladestøy. Men ingen ulyder Røret var litt større og lengre men det tilpasset jeg.. flexirøret funket jo helt fint fra bergen-oslo-bergen også før noe skjedde.. men hva skjedde med røret ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå