Alfaduden Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Fadern har en 13 modell 325 Ci. Ja, den er veldig blå, har M-sport her og der, er oppgradert med bremser og motor slik at den faktisk er litt morsom å kjøre. Nå er problemet at den er for myk. Hva anbefales for det lille ekstra for den optimale kjøreopplevelsen? Ikke mursenk, det er ikke temaet. Høyden er fin den, men den er alt for myk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Kjøpe dempere og fjærer fra f.eks Bilsten, H&R, Eibach osv. Eventuelt montere tårnstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 (endret) Moderat senk som av merker som @DanielStance nevner. Eibach pleier å senke minst. Men bytt både fjærer og dempere for optimalt understell. Man kan også vurdere tykkere nedre stabstag fremme og bak. F.eks. fra H&R: Jeg satt på dette på min Z4 og det gjorde underverker mot krenging. Tårnstag ser jeg på som kun pynt. Merket ingenting forskjell på min gamle E46 og på Z4en da dette ble montert (for looks ) Endret August 18, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Tårnstag på 13' modell ville bare vært pynt. De er så stiv som de omtrent kan bli uten bur. Siden du opplever den som for myk har den antagelig bortvalg av M understell. Da ville jeg vurdert Eibach/H&R som stig skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå