danskiii Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 (endret) Hoi! Ønsker å kjøpe en aux kontakt til min 97 mod E39. Har kun cd spiller og radio, noe som ikke funker så bra for langturer dessverre... Noen som kan hjelpe om jeg trenger kun kabel eller om jeg må til med boks å greier? Endret September 12, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 buump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 @Gabz, @awt, kjenner noen av dere til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Blir litt jobb å få AUX til å funke på den. Hadde skaffet annen spiller om jeg var deg Får ikke noe bra lyd ut av originalspillerne uansett. danskiii og Hawkon88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Er ikke så dyrt med ettermarkeds navi skjerm. 4400 er det billigste jeg har funnet til e53. Da har du støtte for multifunksjonsratt og dab+ i tillegg. Ser også noen lunde orginalt ut også for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 5 minutter siden, Hawkon88 skrev: Er ikke så dyrt med ettermarkeds navi skjerm. 4400 er det billigste jeg har funnet til e53. Da har du støtte for multifunksjonsratt og dab+ i tillegg. Ser også noen lunde orginalt ut også for andre. Skal nok klare få dynavin eller lignende til mindre nn det, bare en er tolmodig Originalt skal jeg i hvert fall få billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Da blir det vel brukt? er alle dynavin pnp uavhengig av hvilket oppsett man hadde orginalt? E53en vår har kasettspiller fremme og cdmagasin bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 1 minutt siden, Hawkon88 skrev: Da blir det vel brukt? er alle dynavin pnp uavhengig av hvilket oppsett man hadde orginalt? E53en vår har kasettspiller fremme og cdmagasin bak.. Må jo hellst ha modeltilpasset. Forskjellen ellers ligger vel i kontaktene bak, om man må strekke kabler til forsterker bak eller ikke Nei skal alltids klare nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 hadde bare kjøpt noe som denne her. http://www.eonon.com/Other-Car-DVD-GPS/Vehicle-Specific-GPS/D5201Z.html kjøpte selv en til min e46. Hatt den i ett år og fungerer fint. Litt delay på canbus til rattet, men fungerer greit. Merket stor forskjell på lyden fra original spiller og til (nesten denne). Levering var også 6 dager fra Hong Kong til Norge. ( ble levert på døra) Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 En sånn CD-veksler-emulator-sak gjør nok biffen, men lenge siden jeg var borti slik. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 (endret) On 12.9.2016 at 15.19, tennbrikket skrev: hadde bare kjøpt noe som denne her. http://www.eonon.com/Other-Car-DVD-GPS/Vehicle-Specific-GPS/D5201Z.html kjøpte selv en til min e46. Hatt den i ett år og fungerer fint. Litt delay på canbus til rattet, men fungerer greit. Merket stor forskjell på lyden fra original spiller og til (nesten denne). Levering var også 6 dager fra Hong Kong til Norge. ( ble levert på døra) Fin pris, men med moms og frakt i tillegg blir vel prisen 3000+Div gebyr. Det er sikkert grunnløst, men jeg vegrer meg litt for å kjøpe relativt kostbare ting fra utlandet. Garanti og reklamasjon er ting jeg setter pris på. uansett hvordan forsterker/cdspiller og annet utstyr man har, så er disse spillerne pnp? Andre ting jeg må kjøpe i tillegg? Endret September 17, 2016 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå