///M3 Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Blir dette realiteten fremover,så blir det lite moro og være bilfantast http://itavisen.no/2016/08/22/snart-far-du-ikke-lov-a-kjore-bil-og-det-er-en-god-ting/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Tror nok det er ganske så lenge før denne problemstillingen blir veldig aktuell. Jeg mister i hvert fall ikke noe nattesøvn over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Har jo vært tydelig, og egentlig naturlig, at det går den veien, så jeg gleder meg i hvert fall over å få oppleve gleden av å kjøre selv, og ikke minst ha gjort det før bilen begynte å passe på alt mulig som i dag. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 (endret) Har ikke trua. Verdens bilprodusenter er kyniske, og dem tjener gode penger på at folk kræsjer og holder løpebåndet deres gående. Klart det blir, men jeg tror ikke det blir noe som blir tredd over hodet på folk på veldig lenge. Litt samme regla som at jeg ikke har noe troa på at dagens modeller kommer til å rulle rundt i hopetall om 30 år slik som e30 og e34, på grunn av at dem ikke er lagd med samme mentaliteten om at det skal vare "evig". Endret August 23, 2016 av hsd stig. og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 drit å dra hele greia , så lenge jeg FÅR lov til og ha en gammal bil så er det greit for min del, nye biler er så lite inspirerende uansett, som hsd sa, det er bare jo no skrammel som er raska sammen for å selge til massene, var annet på 80 tallet og eldre Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå