danskiii Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 (endret) Ø.K. E39 facelift frontlykt, venstre. Oransje blink halogen. Endret August 31, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 @Gabz Hadde noen lykter liggende, de er sikkert solgt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Solgt for et halvt år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Gikk et sett på facebook i går tror jeg det var, tenkte å tipse deg men glemte det. Tror høyeste bud var sånn ca 150 kr sist jeg sjekka! Husker ikke hvilke blinkers, men de så greie ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 Så dem, var 250,- bydde på dem 1 min før konkuransen men, han nektet å sende (kjenner ingen der som kunne hentet heller) noe som for så vidt stod i teksten som jeg bare skumleste, samt hvite blinkers og ene lykta var knust Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 31, 2016 Forfatter Share Skrevet August 31, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå