D.Toft Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 grattis med tøffe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 1 time siden, D.Toft skrev: grattis med tøffe felger Takker Du vet ikke om noen i bergen som kan dreie eller frese navåpningen for en billig penge? Prøvde btw caliperne og derivat bare å glemme Akkurat for kort avstand mellom festehullene på e38 caliperen til å gjøre noe som helst på e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 du kan jo evt høre med en skole som har dreiebenk.. såpass ja, jaja du fikk no prøvd. mulig e60/ e61 bremser passer bedre? ellers får det bli big brake kittet på old.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Ja men må ha noen bremser som kan godkjennes og. Vet ikke om big brake kit kan godkjennes. I tilegg bør det være lett så jeg slipper problemer med vekt.. Når jeg googlet litt fant jeg ut at 750ilP klaver og oppheng hadde annet delenummer enn vanlig 750. Mulig ilP klavene har større avstand mellom hullene og kunne passet e39. Men 5k for 2 klaver blir litt i overkant haha. Og surt om det da ikke passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 ja der har du den igjen, da står du kun med m5 org bremser da.. ja ilp har andre klaver, meeen bare for å flytte calippere lengre ut, dem er bolt on på std e38, så dem passer heller ikke e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Da blir det å leite etter noen rimelige m5 bremser Synd det ikke passet. Hadde vært tøft med 750ilp på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 ja like tøfft som e39 m5, da dem e samme str sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 eller, beklager, m5 er 3mm mindre diameter på sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 Nice, Style 32 er veldig kledelige sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 (endret) Tror det blir tøft med Style 32 Endret Februar 27, 2017 av DanielStance sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2017 4 timer siden, Gabz skrev: Nice, Style 32 er veldig kledelige 2 timer siden, DanielStance skrev: Tror det blir tøft med Style 32 Takk Tror det blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2017 Kom over noen grisebillige 20mm supersport adaptere til style 32 felgene. Så fikk prøve montert på ene siden. De sitter som et skudd Akkurat innenfor skjermen foran og litt utenfor bak. Må bare få igjen toppen og montére slik at jeg kan ut å få tatt noen skikkelige bilder. Har fått på 225/40 dekk bak men mangler nye dekk bak. Så er på utkikk etter 255/35r18 om noen skulle ha. kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 36 minutter siden, Gabz skrev: Ser veldig bra ut Takker! Bare synd jeg ikke kan ta den ut å få tatt noen bra bilder. Får ikke sett hele bilen fra avstand heller haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Etter mye venting har jeg endelig fått toppen tilbake. Det var elektro diesel vest som så på den og slipte den. De fant to helt små sprekker i 2 av brennkammerene men dette gav ikke utsalg på trykktestingen av toppen så jeg håper det går greit når alt er montert Har fått montert toppen, kammer og vanos. Så det verste er over og det er bare kosejobb igjen. Men rakk ikke mer før jeg måtte på jobb. Resten blir montert i morgen Klarte å få tatt noen bilder også Freakshow, Evopower og kjelljakob97 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå