Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 Venter på våren og ny Tysklandstur utpå sensommeren? 😀 Lekker bil, har hatt glede av å kjøre noen tusen kilometer i følge med denne opp og ned til Nurburgring 👍 paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 Det skjønner jeg 😀. Denne liker jeg godt ❤️😀 Var et flott syn da denne og B10en stod på siden av hverandre ifjor . paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Februar 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2019 På 26.1.2019 den 11.34, Fredrik 90 skrev: Venter på våren og ny Tysklandstur utpå sensommeren? 😀 Lekker bil, har hatt glede av å kjøre noen tusen kilometer i følge med denne opp og ned til Nurburgring 👍 gleder meg sykt til Tysklands tur! og kanskje en svipp nedenom alpene... årets høydepunkt uten tvil! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå