Wiigern Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Etter å ha skiftet veivhusventilasjonen, insugspakningen og oljefilterkonsoll pakningen så la jeg merke til at den røde og gule olje lampen i dashbordet ikke lenger lyste. Den røde lyser ikke når jeg setter på tenningen og ingen av de lyser ved å kjøre test av instrumentpanelet i Rheingold. Noen som har vært borti lignendes? Får kun opp ting angående olje servicr reset ved googlesøk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Koblet du på igjen kabelen til oljetrykkssensoren, på oljefilterhuset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2016 10 minutter siden, mcbanan skrev: Koblet du på igjen kabelen til oljetrykkssensoren, på oljefilterhuset? Alt av sensorer er koblet på igjen ja. Koblet den av nettopp men kunne ikke merke noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Sjekk sikringer og eventuelt pære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 E39en har vell LED for varsellampene? Kan heller ikke finne noe sikring som skal være til oljetrykklampen. Begynner å frykte at selve LEDen er tatt kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 Ja, er det jeg tenkte på. Verdt en sjekk, hadde vært rimelig greit om det var tilfellet Wiigern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 Får se om jeg tar meg tid til å demontere instrumentpanelet imorgen for å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 (endret) Vet det høres dumt ut kanskje men du kan prøve og koble av batteriet en halvtime og se om det hjelper på problemet ditt. Endret Oktober 8, 2016 av vegard89 Wiigern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Koblet av batteriet i ca 40 min uten at det hjalp Nei, jeg får heller klare meg uten oljelampa og heller peile oljen litt oftere for å være på den sikre siden! Takk for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 Merkelig at den har slukket ja. Men er vel ikke så lett og skifte hvis det er loddet i instrumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå