E39_Cato Skrevet Oktober 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2016 Da fikk jeg bilder av "sote mannen" og resultatet på ruter ser veldig bra ut. Lakken et desverre såpass slitt så den får bare være som den er - polerer over den selv. Han ville ikke ta jobben når han ikke ville få det bra Så da lurer jeg nesten litt på å foliere istedenfor vi får se Da blir det ihvertfall litt skruing en dag om jeg ikke får satt det bort. Skal bli digg å få den i orden Angående soting 15% frem til b stolpe og 35% på frem rutene Bilder selvfølgelig dårlig kvalitet, beklager det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 (endret) Da har jeg fått hentet bilen ble veldig fornøyd med soting foreløpig. Regner ute så ikke så lett og kvalitetssjekke enda. Men det får man ta på ett senere tidspunkt Nå har jeg fått doningen inn i garasjen og skal til å gyve løs på varmeapp vifte. Så ønsk meg lykke til folkens Endret Oktober 17, 2016 av Cato525 Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 Da var jeg ferdig og den nye vifta funker fjell tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 Å herregud for en jobb :). Det der hadde jeg sytet med og begynne med gitt. Godt du fikk fikset det. E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 27 minutter siden, sveigis skrev: Å herregud for en jobb :). Det der hadde jeg sytet med og begynne med gitt. Godt du fikk fikset det. Ja en skikkelig timesluker det der heldigvis er det mye kompetente folk som lager sinnsykt bra DIYs så man slipper å kløne veldig Godt å ha det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 2 timer siden, sveigis skrev: Å herregud for en jobb :). Det der hadde jeg sytet med og begynne med gitt. Godt du fikk fikset det. Jeg og Daniel aka Djwik gjorde den jobben i sommer på min, vi var to mann og det var en helvetes drittjobb! vi brukte 3 timer tror jg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Nyeste tilskuddet til bil parken Integra måtte vike 320/3.2 M3. Ikke godkjent men 6r er 6r. Komplett bygd om. Svart/svart/svart. Morsom bil med godt skyv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Glemte dette Vifte på plass og bilen ut av garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 Idag kom det nye pærer i posten også så disse ble selvsagt montert. Nå står jeg i kø hos Dekk 1 for å få vintergummi på Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 Legger folk om i Vestfold allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 1 minutt siden, Shattered skrev: Legger folk om i Vestfold allerede? Jeg gjør det likegodt har full jobb og skole i tillegg, så har ikke tid ved plutselig snøfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 Vintermodus. Nye piggfrie på 18":) greit å slippe de fæle 16 hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 Har like felger både med sommerdekk og vinterdekk, haha. Er litt spent på piggfrie da jeg alltid har kjørt med pigg E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 42 minutter siden, Shattered skrev: Har like felger både med sommerdekk og vinterdekk, haha. Er litt spent på piggfrie da jeg alltid har kjørt med pigg Kjøpte bare ny gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 5 minutter siden, Cato525 skrev: Kjøpte bare ny gummi Jeg har* To forskjellige sett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå